Nieuw kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nieuw kuurtje

    Ik ben zojuist begonnen met mijn nieuwe kuurtje, het is een eenvoudige kuur en ik zal proberen regelmatig een update te geven. Nadat ik eind vorig jaar flink ziek ben geweest ben ik behoorlijk afgevallen en weeg nu weer 95kg, nu kijken hoe we kunnen groeien.

    week 1 t/m 10 400mg deca
    week 1 t/m 04 500mg test. enanthate
    week 4 t/m 09 750mg test. enanthate
    week 10 500mg test. enanthate
    nakuren met clomid vanaf week 13, voor noodgevallen heb ik ook nolvadex liggen.



    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

    She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

  • #2
    He bro, waarom pak je de Test E niet contstant op 500mg of op 750 mg? En ik zou persoonlijk de Test fronloaden of er een middel als oxy of dboll bij pakken voor de eerste 4 tot 6 weken!!!

    Verder moet je hier natuurlijk goed op kunnen knallen!

    Van welke merken zijn je spullen?

    Succes!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

    Comment


    • #3
      ik geloof niet zo in de frontload mythe en de vorige keer heb ik dianabol gepakt, maar daar weinig van gemerkt omdat ik dit al vaker gehad heb. Deca is van GS, en de enanthate uit een of ander oostblok land. Zeker weten echte mijn spul wordt getest

      Ik bouw de test op omdat het pas na een aantal weken begint werken en als mijn lichaam begint te wennen gooi ik de dosis omhoog.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

      She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

      Comment


      • #4
        suc6 JTB... lekker huge worden

        Comment


        • #5
          ben nog aan het twijfelen om de kuur te verlengen naar 12 of 14 weken, wat is jullie mening?
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

          She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

          Comment


          • #6
            Ik zou het aankijken......ga je in de 9e en 10e week nog goed vooruit zou je er 2 weken aan kunnen plakken....maar meestal is de ervaring dat je na week 8 weinig meer aankomt!!

            Ik wilde mijn kuur eerst ook verlengen, omdat ik in de voor laatste week flink ziek werd, maar heb het toch niet meer gedaan omdat ik niet verwachte nog (veel) aan te komen!!

            mvgr Rik
            They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
            Don't stimulate....Annihilate!!!
            Ronnie is STIL the King!!!

            Comment


            • #7
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (JTB @ Feb. 22 2005,22:54)]ben nog aan het twijfelen om de kuur te verlengen naar 12 of 14 weken, wat is jullie mening?
              Niet doen. Je receptoren raken gewoon verzadigd door de test en dan ga je eenvoudigweg niet meer vooruit. Wél kun je overwegen om vanaf week tien 4 weken winstrol depot te zetten. Een 'nieuwe' stof doet weer groeien! Verder kan het nooit kwaad rond week 7/8 je voeding- en trainingschema helemaal om te gooien, zodat je spieren weer nieuwe prikkels ontvangen. Succes in elk geval!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

              Comment


              • #8
                hou ons op de hoogte weer terug naar de honderd!!
                eat eat eat and look like a freak!

                Comment


                • #9
                  ik zeg: eitje, ik ga voor de 105 kg
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

                  She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

                  Comment


                  • #10
                    is goed houden we je aan
                    eat eat eat and look like a freak!

                    Comment


                    • #11
                      we willen na je kuur wel fotos jtb..is al lang geleden als ik het me nog ken herinneren

                      Comment


                      • #12
                        voor jou is het ondertussen ook alweer lang geleden dat je er een van jezelf geplaatst heb xeno
                        eat eat eat and look like a freak!

                        Comment


                        • #13
                          ... kijk maar in pro-hormoon gedeelte

                          Comment


                          • #14
                            Succes gozer!

                            Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

                            Pain is temporary...pride is forever...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (JTB @ Feb. 22 2005,20:32)]en de enanthate uit een of ander oostblok land. Zeker weten echte mijn spul wordt getest  
                              Volgens mij valt Iran niet onder het Oostblok hoor

                              Aburain enanthate is Human Grade en dus de beste enanthate verkrijgbaar....

                              Succes met je kuur,bro!

                              En we verwachten idd wel wat mooie pics van je!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X