Vandaag begonnen met nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag begonnen met nieuwe kuur

Hallo Mensen,

Ik heb gisteren middag me eerste spuit gezet van me nieuwe kuur. Ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden dat ik een dagboek bij zou houden op bodynet.

Mijn kuur bestaat uit het volgende,

week 1 tm 4 dianabol (thaise)
    week 1 tm 10 500mg Testo g.s.
    week 1 tm 10 200mg Deca g.s.
    week 13 tm 16 nolvadex / clomid
    week 16 tm 20 creatine

Dus een lekker kuur voor 20 weken incl nakuren. En hoop hiermee veel spiermassa op te doen. En te behouden.

Ik hou jullie op de hoogte,

m.v.g. Dennis

p.s. Ik ga 2 x per week spuiten, wat is nou beter. b.v. Dinsdag en vrijdag. En dan Dinsdag 1ml testo en 1ml deca tegelijk en Vrijdag alleen testo. Of is het beter om na een week trainen pas deca tenemen?

Lengte: 1.93
    Gewicht: 100kg
    Vet %: 18
    !Use my shit and feel the power!

Ik zou de deca op 400mg zetten en hoeveel mg dboll neem je per dag? Kun je dus 4ml mooi verdelen over dinsdag en vrijdag.

Succes en ik ben benieuwd naar je gains.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Zou ook de deca op 400mg zetten.
      Anders verdelen zoals je al aangeeft, één keer deca+test en één keer alleen test.

Succes met je kuur.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Prima kuur! Succes!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

success dude

Comment

suc6 gozer
            Who's the Chef

Comment

Succes met je kuur gozer. Hoe zit je nu in je kcal zit boven of onder je dagelijkse behoefte?

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Leuke kuur!

Enige wat ik er nog aan kan toevoegen is iets week of 2 eerder beginnen met creatine, zodat je kracht beter vast kunt houden.

Maar suc6 iig

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Mrt. 03 2005,16:47)]Succes met je kuur gozer. Hoe zit je nu in je kcal zit boven of onder je dagelijkse behoefte?

Grtz..
                  Hallo Harold,

Ik zit nu op de 3000klh per dag dus dat is wel genoeg denk ik. Ik zit op de 279 gram eiwit per dag en iets van 20 gram vet.

Ik hoop een goeie vaste massa op te doen en ga zeker dan wel een week of 2 eerder beginnen met de creatine. Ik was ook al vanplan om nog eens 10ml deca erbij tehalen van de week. Zodat ik dinsdag 2ml test en 2ml deca neem en dit weer op vrijdag. Ik neem 30 a 35mg dianabol per dag voor een 3 a 4 weken.

He bedankt voor de reactie's en hou jullie zeker op de hoogte.

Zal na de kuur een voor en na foto erbij zetten kunnen jullie lachen

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (gettingbig @ Mrt. 03 2005,22:25)]Zal na de kuur een voor en na foto erbij zetten kunnen jullie lachen    
                    Zéker doen, want ik hou van lachen!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Uitlachen zeker,Sym?

Succes met je kuur en idd zoals Cur al zei deca iets uppen naar 400mg.

Comment

Ik zou de dboll 4 weken gebruiken gettingbig. Is dit je eerste dat je dboll gebruikt? Is een kuur waar je volgens mij wel een kilo of 8 a 10 kunt aankomen. Succes.
                        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ff lachen kunnen we wel weer eens gebruiken
                          Who's the Chef

Comment

zo erg met je gesteld
                            haha suc6 met je kuur

Comment

He mensen,

Ja lachen ja, hahahaha maakt niet uit. Heb alleen vet op me buik zitten wat heel erg moeilijk weg gaat. Maar het gaat mij om de borstkast en armen en benen.

Ik heb al eerder d-boll gebruikt en vond het een goeie a.s. En nu dan testo en deca dat is natuurlijk nog beter.

Ik zet vanmiddag weer een spuit, met 1ml testo en 1ml deca. Dus 2ml van ieder per week.

Ik heb nog een plek op me kont(je) zitten. En die voelt nog een beetje beurs aan. Kan ik gewoon weer op die plek spuiten? Of moet ik om en om in elke bil een keer spuiten?

Hoor het wel groeten fijn weekend...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X