Goeie kuur ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

klopt het dat anavar er goed mee te combineren is ?

Comment

msss..ff iets meer in de stof verdiepen voordat je het gaat gebruiken .....

Comment

Dat je vragen stelt is natuurlijk goed, beter dan zo maar wat doen in ieder geval.
        Maar mijn advies is om toch vooral nog maar ff helemaal niks te nemen en eerst eens wat basiskennis op te doen... Je weet nog helemaal niks van as gebruik af!

Enne, vragen naar prijzen is niet toegestaan.

Comment

, zou zeker wel jezelf inlezen in deze materie. Want je loopt nu door deca only wel het risico dat je libido verlies krijgt. En dat is maar 1 van de bijwerkingen

Zou niet voor anavar gaan joh, jij wilt gewoon flinke massa

Dus kies lekker voor dianaboll. 20mg 4wkn lang ofzow.

Comment

kijk zo komen we ergens die dealer van mij vind alles goed en alles werkt prima , julie hebben er wat meer verstand van vandaar dat ik hieruit kom, ik heb gelezen in ieder geval dat sustanon ook een goed middel is wat vinden jullie daarvan dan

Comment

ik vraag me toch af wrom die jonge er vanaf wil??
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Damned @ Mrt. 03 2005,16:12)]kijk zo komen we ergens die dealer van mij vind alles goed en alles werkt prima , julie hebben er wat meer verstand van vandaar dat ik hieruit kom, ik heb gelezen in ieder geval dat sustanon ook een goed middel is wat vinden jullie daarvan dan
                ga dit ff goed lezen..en ga je nog ff wat weekeis verdiepen in de stof...er zij ngenoeg topics op dit bord die van alles over sust,deca,test,dianabol,anavar of wat dan ook vertellen.

ohjh op deze site ken je ook ff lezen natuurlijk: http://www.giantpt.com/Steroid....ken.htm

Greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Damned @ Mrt. 03 2005,16:12)]kijk zo komen we ergens die dealer van mij vind alles goed en alles werkt prima , julie hebben er wat meer verstand van vandaar dat ik hieruit kom, ik heb gelezen in ieder geval dat sustanon ook een goed middel is wat vinden jullie daarvan dan
                  weet je wat ook goed is

EEN BOTERHAM MET PINDAKAAS

ga je kennis vehogen voor je aan iets begind waar je geen kl*te van weet
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Mrt. 03 2005,16:21)]EEN BOTERHAM MET PINDAKAAS

ff serrieus...hoeveel kilo zou ik daarmee gainen dan in 2 - 6 weken kuur ?

Comment

Het is je eerste kuur en je hebt helaas een ##### als dealer. Wil alleen maar geld verdienen dat mag duidelijk zijn. Hoop dat zijn spullen beter zijn dan zijn verhalen...

Verdiep je in de diverse AS en kom dan met meer vragen.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik zou geen deca only kuurtje doen, ik zou het stacken met test enthaat of een test only kuurtje. Ik denk dat test toch wel een basis a.s. voor een massa kuur is. Een only kuurtje kan goed aanslaan zonder dat je echt vervelende bijwerkingen hebt, dit kan je van deca niet zeggen. Ik zou dus de test als basis nemen.

grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Site is top
                          alle leerstof die jullie hebben is welkom !!
                          en alvast bedankt

Comment

Pfff... weer eentje van een wisse dood gered...
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Uh,deca met bolde is de gevaarlijkste combi die je maar kan maken met anabolen.Ze stacken alle2 met alles behalve met elkaar.Door de explosieve toename van roode bloedlic word je bloed heel dik.
                              oldpride.nl

Comment

dat klink indrukwekkend
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X