Kuur GHRP-6/CJC1295/Test/Enth/Tren/Ent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jobr View Post
    Harrie, suc6 met je kuur.. toch hoop ik stiekem dat je binnekort alsnog die foto's gaat plaatsten, ik weet hoe het is om "before" foto's te plaatsen waar je, helemaal niet goed bij voelt.. (kijk mijn fotolog and you get it).. in iedergeval respect dat je met je beperking alsnog voor de 100% gaat.. top een voorbeeld voor velen
    Idd goed voorbeeld Jobr ! Net als de progressie die Marnop maakte.. maar die werd er fokkin arrogant van.. laat dat maar achterwege

Comment

Inmiddels weer een paar dagen verder en heb toch wat te melden. Het onrustige gevoel wat door de Tren veroorzaakt wordt ebt steeds meer weg en merk dat ik me weer meer kan concentreren. De pomp tijden het trainen is waanzinnig, zelfs zo erg dat je op een geveven moment kramp van krijgt, en die trekt echt door!

Wat je nog meer op valt; na het trainen zitten je spiergroepen helemaal vol, voller, volst... maar.... dit ebt na een uur of anderhalf weg en voelt de boel slap aan en lijkt het alsof je ze niet meer voelt. Vandaag even lekker uitgeslapen, je staat op en BAM! alsof je net getraint hebt, de boel zit helemaal vol, waanzinnig gevoel is dat.

Nog een kleine week de Peps en dan verder met de normale kuur. Ik moet wel zeggen, 3 keer per dag prikken valt niet mee, zeker niet omdat je hele dagindeling moet aanpassen. Daar bedoel ik mee, wanneer te eten en te drinken, wanneer je traint en zo.... Aangezien je de Peps niet samen in een spuit mag bewaren moet je dus elke keer de twee Peps uit de vials in een insuline spuitje trekken en zetten. Zou je dat niet doen dan moet je 6 keer per dag zetten, nu na ruim drie weken moet ik er niet aan denken dat 6 keer per dag te doen.

Het schijnt dat de klapper nog moet komen, zoals het nu is, is al geweldig. En de kleine bijwerkingen die het geeft, (geregeld onrustig slapen, zweten en de zeurderige (groei)spierpijn), is heel goed te doen.
      Aangezien ik om de dag het bovenlijf train krijgen de schouders elke training flink op hun lazer, dat verklaart ook wel waarm ik daar juist zoveel last van heb.

Groei en vetverbranding? Als ik mezelf vergelijk met 6 weken geleden is het een dag en nacht verschil, ik ben zo benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn.....wordt vervolgd.
      Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

keep it up.. ben echt benieuwd! is dat niet juist klote dat je zon erge pomp krijgt?

groeien en droger worden gaat echt wel samen, tijdens mijn eerste cut ben ik ook flink aangekomen in spiermassa
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

nice log man!ga je zkr volgen en veel suc6

Comment

Mocht iemand over mijn ervaringen wat willen weten hoor ik het graag.

Laatste update;

Week 8 van de Test/Tren kuur en de 4 weken Peps zitten erop. Ik ben razend benieuwd hoe het de komende 4 weken zal gaan. Over die 4 weken gaan we nog 4 weken de CJC-1295 gebruiken, en dan 300 mcg per dag in drie keer. Tot nu bevalt de combi me zeer goed, ik ben flink wat vet kwijt en ook evenredig spiermassa aangekomen, kortom niks qua gewicht afgevallen. Waar ik vroeger altijd de problemen had om de spieren hard te krijgen en te houden is nu helemaal weg! Zoals ik al vaker schreef, de pomp is gewoon idioot lekker.

Ik moet ook wel zeggen dat de test van Norma me zeer goed bevat. Eerder verschillende merken geprobeerd maar deze is echt goed. Bijna tot geen last van agressie, ik merk zelf, (zegt mijn vrouwtje en kids ook), dat ik een goed humeur heb.
            In eerdere kuren met andere Test had ik hier veel meer last van, dat in de vorm van snel opgefokt en geïrriteerd raken.

Comment

Je zit nu niet meer op Mutant Gear ?? hoezo dat? Hoe lang geleden overgestapt?

Gr
              Een dag niet getraind...

Comment

Harrie,
                Je bedoeld dat je erna nog verder gaat met GHRP-6 niet de CJC-1295.
                Je agressie blijft nu uit en je humeur is beter, omdat je kuur beter is afgesteld op jouw gegevens.
                Te hoge doseringen maken je agressief, tevens ga je niet harder of sneller bij te hoge doseringen omdat je lichaam het ook moet kunnen verwerken. Bij teveel aan stoffen zal het alleen maar stressen, en resulteren in meer sides en dus ook op de agressie.
                Ook werkt het dan nog negatief op de libido, wat dus eigenlijk door de testosteron opgevangen moet worden.
                Maar het lichaam heeft het dan veel te druk met verwerken van de hoeveelheid meuk die het eigenlijk niet aankan.
                Jij bent nu zelf het levende bewijs, dat het uitstekend werkt op normale hoeveelheden.
                Gezien de idiote kuren die je ervoor gewend was, en die eigenlijk je geen ene zak verder hebben geholpen.

Jammer dat de meeste denken dat 2x zoveel meuk ook 2x zoveel opbrengst heeft. Nee het moet bij je passen, is het netjes berekend (net als je voedsel bv) dan werkt het gewoon 10x beter..

Ook je Testosteron moet van goede kwaliteit zijn, het is immers de basis stof..

Comment

Klopt, ik heb alleen in de eerste paar weken andere gebruikt, maar Norma bevalt me erg goed....

Comment

ik wil echt wel voor en na pics zien haha.
                    klinkt daverend goed. lees aandachtig
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Same here
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Haha krijg zo ook zin om te kuren maar helaas nog veel te jong.
                        Ben benieuwd naar de resultaten!
                        17 jaar, 3x95 BP 1x130 SQ 1x170 DL 1x70 CJ 1x100 Fsq
                        Frank yang.
                        R.I.P Zyzz.

Comment

Veel mensen denken, "ik ga lekker kuren schiet het meer op", maar het meest belangrijke is de discipline en de levensstijl, zoals niet drinken, niet roken en een heel goed dieet. Zeker als je nog niet volgroeid bent moet je er helemaal vanaf blijven, je krijgt er alleen maar meer problemen door.
                          Nu ik hulp en heel goede adviezen heb gekregen van knulletje zie ik echte vooruitgang. Dan blijkt pas dat mijn vorige kuren wat betreft samenstelling, en zeker van kwaliteit spul, gewoon slecht was. En als je daarbij slechte adviezen krijgt is het allemaal weg gegooid geld en niet te vergeten, een hoop verspilde energie. Ik weet, je moet ergens beginnen maar als je de verkeerde adviseur/handelaar treft kan het nog wel eens verkeerd aflopen. Bij mijn vroegere kuren leek het goed te zitten, maar als je dan ziet wat je overhoud is het in en in triest. Tijdens de kuur lijkt het allemaal groot, maar als ik nu foto’s terug zie was het alleen maar vocht.

Comment

Originally posted by uwotm8 View Post
                            Haha krijg zo ook zin om te kuren maar helaas nog veel te jong.
                            Ben benieuwd naar de resultaten!
                            Ik weet niet of je me pm heb gekregen, maar "im aware".
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Even een update;

Week 9 begint en ben net een paar dagen klaar met de GHRP/CJC peps. Ik dacht de klapper gemaakt te hebben, maar sjonge wat werkt die combi goed. De groei en vet verbranding komt nu pas echt goed op gang. Het onrustige gevoel van de Tren die ik de eerste weken had is nu helemaal weg en voel me weer de oude, (ja, ja leuke woordspeling ;-). Alléén het zweten 's nachts blijft... soms is mij kussen zo nat dat ik een andere moet pakken, dus liggen er twee naast mijn bed voor reserve. Verder blijft het zweten echt beperkt tot mijn hoofd, schouders en borst. Overdag geen last van de schouders, maar zodra ik ga liggen komt de (groei) pijn weer opzetten. Geen pijn om wakker van te liggen maar is er toch, soms moet er een paracetamolletje in om in slaap te komen.

In slaap komen gaat wel goed maar nog steeds vaak wakker gedurende de nacht, en volgens mijn vriendin snurk ik als een achterlijke, hahahaha.... dus krijg ik regelmatig 's nachts een oplazer van der zodat ik weer ff stil ben.

Trainen gaat super, zelfs als je toch de nachten niet zo goed hebt gerust. Wordt met de dag sterker en er komen steeds meer details naar boven die ik in mijn hele leven nooit eerder had gezien. De adres van o.a. de biceps worden zichtbaar, machtig mooi om dit bij jezelf te zien. De weegschaal geeft nog steeds hetzelfde gewicht aan, maar ik, (en ook anderen), zien wel degelijk het enorme verschil.... tot de volgende update en Zalig Pasen, hahahaha... lekker eitjes eten, mmmmmm.....

Comment

Mooi om te lezen dat het goed gaat!
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X