Kuur GHRP-6/CJC1295/Test/Enth/Tren/Ent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb dat precies hetzelfde Hooligan, en ik drink toch minimaal 4ltr water pd..
    Je bent s nachts ook nogal druk door de tren, tenminste dat zegt de vrouw. Ikzelf weet het niet hahaha.
    Als ik train precies hetzelfde, de ene keer is het of je n kraan openzet en de andere keer valt t mee..

Ik heb weleens gemeten naar de temp.. Bij hevig zweten was mn temp 1 graad hoger.
    Dat zou t ook kunnen zijn.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Ik heb dat precies hetzelfde Hooligan, en ik drink toch minimaal 4ltr water pd..
      Je bent s nachts ook nogal druk door de tren, tenminste dat zegt de vrouw. Ikzelf weet het niet hahaha.
      Als ik train precies hetzelfde, de ene keer is het of je n kraan openzet en de andere keer valt t mee..

Ik heb weleens gemeten naar de temp.. Bij hevig zweten was mn temp 1 graad hoger.
      Dat zou t ook kunnen zijn.
      Godzijdank !

Zit echt te zoeken hoe het zou kunnen.. had eigenlijk geen verschil in voeding of vocht maar toch de ene x weer zeiknat wakker en andere x niet, met sporten valt het vaak mee maar af en toe ff knalrode kop en zweet explosie.. heb ook t idee dat het erger stinkt dan anders zeg maar ? .. druk ben ik ook wel in mn slaap en kom soms wat moeilijker in slaap... owja en de honger begint nu echt toe te slaan

Harrie heb jij ook verschil in het zweten ??

Comment

Ik zweet van nature al snel, maar dat komt waarschijnlijk door het overtollig vet, ik had een goed badpak aan, hahaha... Als ik train ben ik altijd zeiknat, nu met de Tren wel veel meer ja.... Het lijkt gedurende de kuur wel minder te worden, de eerste weken werd er gek van. En het zout, sja, ik ben bijna zoutloos nu, daar moet ik echt heel erg op letten. Ik merk wel verschil tussen de dagen, maar niet veel, drink steevast elke dag toch zo'n 3 tot 4 liter water. Daardoor houdt je, (hoe gek het ook klinkt), ook minder vocht vast! En ruiken doet het ook niet anders, maar dat kan ook weer aan het eten liggen. Ik zie wel verschil tussen eerst en nu op de trainingkleding, in het begin sloeg het helemaal wit uit en inderdaad met een luchie, dat heb ik nu niet meer…..

Maar het eetschema en wat ik eet, daar zit ook wel veel verschil in. Momenteel op de of dagen; 's ochtends rond 8-9 uur een Whey shake met een scheutje Bleu Band met een banaan, een Omnium vitamine en de benodigde pillekes, rond de middag twee donker volkoren met dik kipfilet, rond 2 uur nog een Whey shake en een Omnium vitamine, rond 6 uur 2 kipfilet uit de oven en flink wat groente, s' avonds rond 10 uur 500 kwark met zoetstof. Op de training dagen eet ik rond een uur of twee in de middag fruit erbij omdat ik rond 5 uur dan train, voor de rest blijft het gelijk.
        Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

En ik vergeet nog wat, op de trainingdag 's morgens een flink bord Brinta met zoetstof. Om nog even terug te komen op het zweten wel en niet. Het viel me gisteren op de badkamer op dat mijn hele bovenlijf rood was, (met vlekken), vanmorgen was dit weer helemaal weg, en ik heb gisteren niet getraint. Dit is me nooit opgevallen maar ik dacht toch maar even vermelden.

Comment

wat doe je eigenlijk met je dieet? kan je daar is een sample van posten?

Comment

Ik had ook het zelfde... ene nacht 2x je tshirt verschonen andere nacht amper wat... Trainen zweet ik eigenlijk amper ook met tren niet onder me oksel en echt hard knal beetje op de rug of borst...
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                wat doe je eigenlijk met je dieet? kan je daar is een sample van posten?
                Hoe bedoel je dat? een lijst met wat ik dagelijks eet? In mijn vorige post staat in grove lijnen mijn dieet. Ik eet daarbij zeker twee keer vis per week. Of een paar lekkerbekkies, twee haringkies of een Makreel. En wat betreft de training; aangezien het ene been niet train, (is van zichzelf al groot en hard), train ik een dag wel de andere dag niet. En dan de combi buik/borst/schouders/triceps, of buik/rug/biceps/onderarmen.

En zoveel mogelijk variatie om de spieren scherp te houden. Vroeger trainde ik bijna alles op dezelfde manier maar dan zit je snel op een dood punt. Nu ik die variaties toe pas zie ik ook meer vooruitgang en de gehele bouw ziet er anders uit.

Tegelijk maar even een update erbij.

Het slapen is helemaal ruk, 4 tot 5 keer per nacht wakker, naar de plee, zweten, (en dat terwijl ik het waterbed al op 22 graden gezet heb). En momenteel de gehele dag moe, ik stap uit bed met veel moeite om de dag te beginnen. En gedurende de dag wordt het iets beter, maar lig 's avonds rond een uur of negen alweer op bed omdat ik dan helemaal versleten ben. En dit terwijl ik geen zwaar werk heb. Dit is voor mij de 1e keer met Tren Enth., ik heb een idee dat veel van de moeheid daar vandaan komt. Of misschien omdat de hypofyse door de Peps toch meer van je vraagt dan dat er gedacht wordt. Tijdens het gebruik had ik er nauwelijks last van! Sta natuurlijk ook op een flink strak dieet mijn weinig koolhydraten, en nu het vetpercentage slinkt zal de energie ook minder worden denk ik.

Ook al zijn die verschijnselen er, het trainen gaat geweldig en de progressie zit er goed in. In ogenschouw genomen dat ik pas in de 6e week van de kuur zit en nog een week of 10 moet, zal het resultaat er zijn, dat weet ik zeker. Alleen het buikvet wil er niet zo lekker af, maar iedereen weet, probleemzone, hahahah....

Comment

Hey,

Over de rest kan ik niet zo veel zeggen, maar je buikvet gaat echt pas als laatste :P
                  Een dag niet getraind...

Comment

Slecht slapen, zweten, agressie en n slechte conditie (longen) passen allemaal bij het gebruik van tren.
                    Jij sliep als n roos, als bijwerking van de peps.

Vermoeidheid past wel bij de peps (net als bij HGH), maar niet na t gebruik van peps.
                    En zo vermoeid word je er ook weer niet van, tijdens gebruik.

Misschien moet je de Kh idd iets opvoeren.

Comment

ik merk bijna geen sides van tren,
                      mijn conditie gaat met de dag vooruit, zweet snachts niet, geen rare dromen ben ook niet heel prikkelbaar
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by harrie1959 View Post
                        Ik zweet van nature al snel, maar dat komt waarschijnlijk door het overtollig vet, ik had een goed badpak aan, hahaha... Als ik train ben ik altijd zeiknat, nu met de Tren wel veel meer ja.... Het lijkt gedurende de kuur wel minder te worden, de eerste weken werd er gek van. En het zout, sja, ik ben bijna zoutloos nu, daar moet ik echt heel erg op letten. Ik merk wel verschil tussen de dagen, maar niet veel, drink steevast elke dag toch zo'n 3 tot 4 liter water. Daardoor houdt je, (hoe gek het ook klinkt), ook minder vocht vast! En ruiken doet het ook niet anders, maar dat kan ook weer aan het eten liggen. Ik zie wel verschil tussen eerst en nu op de trainingkleding, in het begin sloeg het helemaal wit uit en inderdaad met een luchie, dat heb ik nu niet meer…..

Maar het eetschema en wat ik eet, daar zit ook wel veel verschil in. Momenteel op de of dagen; 's ochtends rond 8-9 uur een Whey shake met een scheutje Bleu Band met een banaan, een Omnium vitamine en de benodigde pillekes, rond de middag twee donker volkoren met dik kipfilet, rond 2 uur nog een Whey shake en een Omnium vitamine, rond 6 uur 2 kipfilet uit de oven en flink wat groente, s' avonds rond 10 uur 500 kwark met zoetstof. Op de training dagen eet ik rond een uur of twee in de middag fruit erbij omdat ik rond 5 uur dan train, voor de rest blijft het gelijk.
                        Is niet gek. Als je veel water drinkt en dus veel plast scheid je iedere keer een beetje zout uit, aangezien je urine altijd een minimale hoeveelheid zout moet bevatten. Als het zoutgehalte in je lichaam zakt zal je dus minder vocht vasthouden.

Over zweten en hoeveelheid drinken. Zweten doe je om je lichaam af te laten koelen. Ik heb het niet bestudeerd, maar waarschijnlijk zorgt Tren voor verhoging van je lichaamstemperatuur? Dan ga je zweten. Als je veel water drinkt ga je veel pissen, maar niet meer zweten volgens mij.
                        Train hard or go hormone

Comment

Zou interessant zijn om dagelijks je temp te meten en te kijken of er een verband is met nachtzweten.
                          Train hard or go hormone

Comment

Idd ! Zou heel intressant kunnen zijn, maar heb het zelf bijvoorbeeld op momenten heel erg, natte rug etc. dit kan een half uurtje duren maar dan is het ook weer weg.. blijft een apart verhaal waar ik zelf geen connectie in kan vinden behalve de trenbolone :P

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                              ik merk bijna geen sides van tren,
                              mijn conditie gaat met de dag vooruit, zweet snachts niet, geen rare dromen ben ook niet heel prikkelbaar
                              Zo zie je maar dat ieder er anders op reageert. Het zweten heeft zo'n beetje iedereen wel, maar misschien heeft dit ook te maken met een goede, of minder goede conditie, wie zal het zeggen.

@Knulletje, de KH iets opvoeren ga ik proberen, kijken of dit wil helpen. Nog een advies wat en wanneer ik dat het beste kan doen?

Comment

Originally posted by frankey View Post
                                Hey,

Over de rest kan ik niet zo veel zeggen, maar je buikvet gaat echt pas als laatste :P
                                Frankey, maak ff je inbox leeg man.
                                Kan je niet terug pm-en.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X