Originally posted by frankey
View Post
Kuur GHRP-6/CJC1295/Test/Enth/Tren/Ent
Collapse
X
-
Ziet er goed uit, alleen van de Clen ben ik geen fan, (dat rijmt, hahaha), ik heb het altijd al bloedheet en van de Clen wordt het vele malen erger. Ik hoorde van een collega het volgende;
Wk 1/6 250 mg Test E
Wk 1/6 200 mg Masteron
Wk 1/6 om de dag 50 Mg Winstrol Ject
Nogmaals, ik wil hard en droog worden, massa is niet nodig. Heb je een ander onderbouwd voorstel, dan hoor ik dat graag. Hou even in het achterhoofd dat ik een combi van olie basis maximaal 1 keer per week kan zetten. De Winstrol kan volgens mij goed in de schouders.Je bent nooooit te oud om te leren......
Comment
-
Mast op 200? kan je beter niks doen, zeker niet met jou gewicht! 400 a 600 wordt aangeraden... winny elke dag zetten halfwaarde van 9 uur he, werkt precies het zelfde als pillen....
en 6 weken ? dan zou ik aan de korte gaan.. minimaal 8 a 10 weken lange etshersEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostMoet prima zijn Harrie !
En wat je altijd ff kunt doen is t navragen bij de lopende encylopedie !!
Hoe is het trouwens met hem ? weet jij dat ?Last edited by harrie1959; 17-07-2013, 19:07.Je bent nooooit te oud om te leren......
Comment
-
Originally posted by harrie1959 View PostLopen doet ie nog steeds niet... gaat niet goed met hem....hij zit echt in de put en vertelde dat hij inmiddels al 15 kg is afgevallen... Ik zie net dat Frankey een heel ander mening heeft, dus wat nu?
Ohh leef met hem mee ! zal hem ff berichtje doen
Frankey heeft gelijk betreffende de mast maar wat wij beiden weten is dat knul er fan van is om zo laag mogelijk te doseren met kwalitatief goed spul, heb het zelf ook gedaan met mast en werkt dus gewoon echt wel, al moet ik zeggen dat ik op een laag vp stond ( 8.8 )
hier ben ik dus vanuit gegaan
misschien de test 8 week doorzetten waarbij je dan de winny gewoon later start ??
Comment
-
Originally posted by harrie1959 View PostZiet er goed uit, alleen van de Clen ben ik geen fan, (dat rijmt, hahaha), ik heb het altijd al bloedheet en van de Clen wordt het vele malen erger. Ik hoorde van een collega het volgende;
Wk 1/6 250 mg Test E
Wk 1/6 200 mg Masteron
Wk 1/6 om de dag 50 Mg Winstrol Ject
Nogmaals, ik wil hard en droog worden, massa is niet nodig. Heb je een ander onderbouwd voorstel, dan hoor ik dat graag. Hou even in het achterhoofd dat ik een combi van olie basis maximaal 1 keer per week kan zetten. De Winstrol kan volgens mij goed in de schouders.
Comment
-
FF off topic. Maar fijn je er weer even bent knul! We hebben het zonder jou allemaal redelijk op orde proberen te houden. Maar jij weet toch net altijd even beetje de fijne kneepjes van het vak over te brengen bij bepaalde vraagstukken."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: