Winny Only kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BigMike, ik zou eerder op cleannnn as a whistle op onderhoud lekker knallen! iig niet te diep gaan cutten! zou zonde zijn als je vvm inleverd wat je net gewonnen hebt met je w kuur . op onderhoud en clean daalt je vp nog steeds, minder snel als in de cut uiteraard

    dit is voor het eerst dat ik reageer in je log. ben wel trouwe lezer geweest . ben zelf ook van plan een winny kuurtje te nemen, lees me al 3x in de rondte afgelopen maanden.

    gr
    Elise, Karima & Veronique

    Comment


    • Toch ongeveer 5kg VVM gepakt in die weken tijd. Ik kon even niet zo gauw vinden hoelang je het gedaan hebt, maar je kracht is ook flink omhoog geschoten. Ik ben benieuwd wat er van je kg's blijft hangen en wat er met je kracht gaat gebeuren.

      Ik ben benieuwd.

      Hoe is het verder gegaan qua sides? Volgens mij had je hier geen last van toch?
      "Straight outta gym"

      Comment


      • @DORDT hier kan je wel eens gelijk in hebben. kwou dat eerst ook doen, wel jammer dat ik niet kan shrdden deze zomer alhoewel ik kan nog 2maand clean op onderhoud eten en dan rustig beginnen met de cut. Bedankt!
        @WPB ben 7 weken bezig geweest. ben ook wel benieuwd of die kracht gaat blijve hange of langzaam trug weggaat. Heb wel last gehad van sides zoals de stroeve gewrichte maar dit viel heel goed mee men schouders voelde een beetje pijnlijk aan na Borst/schouders te trainen maar alsk natural train doen men schouders ook wel pijn na een goede borst/schouder training, deze pijn is wel een beetje verschillend maar alms je dat al niet kan verdragen moet je niet gaan BBen

        Comment


        • Je ziet wel wat verschil hoor,zit zelf ook wat te twijfelen winny only te gaan proberen al zou dit voor mij enkel om de krachtstats te doen zijn.En pijn bij het trainen? dan lijkt me dat je toch iets verkeerd doet? de combi borst/schouder vind ik persoonlijk ook niet echt een aanrader
          Strength Within, Pride Throughout

          Comment


          • shredden kan makkelijk maar gewoon clean op onderhoud eten rest komt wel dan..

            Comment


            • @future men schouders branden altijd, ik heb dan bijvoorbeeld moeite als ik naar huis rijd voor mijn arm op men stuur van auto te leggen, bij schouders let ik fel op techniek. de pijn die ik tijdens men kuur had in men schouder was anders (in het gewricht) maar "pijn" is een groot woord je voelt het wel maar het stoorde me niet. ik raad je winny zeker aan als je op paar weekjes tijd wat kracht erbij wilt kon je die snoepjes maar het hele jaar door nemen
              @Q clean op onderhoud it is

              en dit topic mag gesloten worden

              Comment


              • Vind het resultaat toch niet echt verkeerd.
                Zeker omdat het "maar"winstrol only is.

                Was toch een leuk log om te lezen.
                Ben nu zelf sinds 2 weken bezig met winstrol,ben benieuwd.
                Pijn in mijn schouders is nu begonnen,maar wel lekker gevoel.

                Succes verder.
                DIVIDE ET IMPERA

                Comment


                • dankje! men log had wel wat vollediger moogen zijn zeker die laatste 2 weken had ik nietmeer veel zin in dit "loggen". hoop dat het je gaat brenge wat je wilt bereiken enja die "pijn" in je schouders , ik had er veel over gelezen in andere logjes maar vele overdrijve hier toch in vind ik dan persoonlijk. een paar weekjes stroeve gewrichte voor een paar kg vvm lijkt mij een heel goede deal

                  Comment


                  • Ach,je hebt in ieder geval de moeite genomen om een log bij te houden.
                    De meeste (waaronder ik)reageren alleen maar op andere logs ipv er zelf 1 te beginnen.
                    En om dan toch door te gaan met loggen ondanks kritieken is toch alleen maar positief?

                    Pijn/ pomp is inderdaad goed te doen,maar ben pas amper 2 weken bezig.
                    Hiervoor alleen placebo-effect,maar nog meer zin om te trainen door placebo is ook niet verkeerd toch.
                    DIVIDE ET IMPERA

                    Comment


                    • dat is waar. uit die kritiek haal je dan ook weer motivatie om nog harder te gaan en als je wilt weten de pijn/pomp is bij mij hetzelfde gebleve na week2.

                      Comment


                      • Hier ook ff bedankje plaatsen BigMike (kom net van jobr's logje). Bedankt om je ervaringen neer te pennen, zo heb ik vergelijkingsmateriaal wanneer ik binnekort aan mijn eerste winny kuur begin

                        Comment


                        • geen probleem hopelijk heb je er wat aan

                          Comment


                          • Hoe sta je er nu bij mike? alles behouden?

                            Comment


                            • log officieel overleden

                              Comment


                              • @Sbrh nee, ik weeg op het moment 83.5kg en men vp is verlaagd weet niet precies hoeveel moet nog gemeten worden.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X