Winny Only kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maar inferno ik ben nu niet naturel aan het trainen e. ik herstel nu veel sneller dus het volume verhogen mag gerust.
    en Knulletje ik wil het niet verhogen omdat het niet werkt, ik begin toch al een verschil te zien in de spiegel maar als je het nu verhoogt moet ik een week minder lang die pille slikken is dat niet beter voor de lever? of maakt dat geen bal uit omdat je alsnog dezelfde hoeveelheid van die toxische stof slikt?

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
      Maar inferno ik ben nu niet naturel aan het trainen e. ik herstel nu veel sneller dus het volume verhogen mag gerust.
      Dat kun je dan eventueel doen door een extra set toe te voegen of het gewicht te verzwaren, wat je sowieso hoort te doen. Maar flink gaan afwijken dat riekt naar experimenteren. En dat kun je beter voor een andere keer bewaren.

Trouwens, hoe ziet jou schema er nu uit en hoe zit het met het loggen?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Ik ben het helemaal met Inferno en Hooligan eens...

Comment

• ik log men trainingen n dit topic kijk vorige pagina voor mijn LB work out. vandaag is rustdag en morgenavond log ik men UB2 work out

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
            ik log men trainingen n dit topic kijk vorige pagina voor mijn LB work out. vandaag is rustdag en morgenavond log ik men UB2 work out
            En hoe ziet jou hele schema eruit, compleet met aantal sets en reps?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• Heb je ook last van haaruitval of acne? Of zou je dit kunnen vermelden mocht je hier last van krijgen? Ik overweeg ook ooit een keer een winny only te pakken, maar heb er bijna een roaccutane kuur op zitten en m'n acne is verdwenen. Maar dit wil ik natuurlijk nooit meer terug! Dan liever naturel voor het leven
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• UB1: (vermeld alleen de werksets. ik doe 2 wrm up sets op de bench en bij de andere oef 1 warm up)
                -BP 5x5
                -Pull Ups 3x6-8
                -Inline Bench Press (smith) 3x 6-8
                -Bor 3x6-8
                -cable lateral raises 3x6-8
                -dumbell row 3x6-8
                -shrugs 3x6-8
                -rope puldown 3x10
                -tricep overhead extension 3x10
                -Bicep hammercurl ss spider curl 3x10

LB1: (LB2 is gelijk an LB1 enkel de leg extension is vervangen door barbell lunges 3x10)
                -Squat 5x5
                -RDL 3x6-8
                -Leggpres 3x12
                -Leg extension 3x10
                -Lying legg curl 3x10
                -seatd calf raise 3x10
                -standing calfraise 3x10
                -abs

UB2:
                -BP 5x5
                -Chin ups 3x6-8
                -low incline flys 3x6-8
                -long cable pulley 3x6-8
                -seated overhead press 3x6-8
                -cable row widegrip 3x6-8
                -lateral raise 3x6-8
                -reverse flys 3x6-8
                -dips 3x6-8
                -skullcruchers 3x10
                -seated bicep curls 3x10

op maandag UB1, dinsdag LB1, woensdag rust, donderdag UB2, vrijdag LB2, weekend rust

Comment

• tot nu toe niks last van haaruitval (denk dat dit enkel gebeurd bij hogere doseringen).en ja acne ik heb altijd wel een paar puistjes, kleintjes gwn dit is ook tot nu toe niet erger geworden. maar als je schrik hebt voor puiistjes kun je beter niet kuren. Maar die acne verdwijnt wel weer als je hormoonhuishouding trug normaal is.

Comment

• @Gespierdemug tot nu toe niks last van haaruitval (denk dat dit enkel gebeurd bij hogere doseringen).en ja acne ik heb altijd wel een paar puistjes, kleintjes gwn dit is ook tot nu toe niet erger geworden. maar als je schrik hebt voor puiistjes kun je beter niet kuren. Maar die acne verdwijnt wel weer als je hormoonhuishouding trug normaal is.

Comment

• Wat een enorm onzekere log dit.. Je hebt je duidelijk maar half verdiept in de middelen.. Je cortisol niveau is hoger dan je testosteron level op dit moment met al je gepieker en je geswitch..

Dude RELAXXXX. Je hebt 6 weken winstrol geen insuline en een jaar groeihormonen ofzo.. Hou je aan je plan. kijk wat er gebeurt. Is het resultaat niet naar je zin. Dan plan je het de volgende keer anders met alle info die je hebt opgedaan uit deze kuur. Laat je adviseren door de paar grote jongens hier die al een paar jaartjes ervaring hebben en stop met twijfelen.
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• lol ik ben niet onzeker ofzo kvroeg me gwn af wat meer levertoxisch is. ik laat et wel gwn op 40mg p/d

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                          Wat een enorm onzekere log dit.. Je hebt je duidelijk maar half verdiept in de middelen.. Je cortisol niveau is hoger dan je testosteron level op dit moment met al je gepieker en je geswitch..

Dude RELAXXXX. Je hebt 6 weken winstrol geen insuline en een jaar groeihormonen ofzo.. Hou je aan je plan. kijk wat er gebeurt. Is het resultaat niet naar je zin. Dan plan je het de volgende keer anders met alle info die je hebt opgedaan uit deze kuur. Laat je adviseren door de paar grote jongens hier die al een paar jaartjes ervaring hebben en stop met twijfelen.

half ? hij weet nog geen 1/10e lol

serieus , je bent echt veelste vroeg begonnen , en nog eigenwijs willen doen ook .

Alsof jij het beter weet als knulletje ?

Je zag eergister nog niks in de spiegel maar nu zie je t ineens wel ?
                          De weegschaal geeft ook geen verandering aan , omdat je elke dag op de weegschaal staat te popelen tot ie een kilotje meer aangeeft.

Luister gewoon naar knulletje oid , of slik anders gewoon meteen het hele potje misschien dat dat helpt

Comment

• En welke dagen train je eigelijk ?
                            Als je maar 4x traint waarom train je dan niet ma -di , do vrij ?

Comment

• ik zou verhogen naar 50mg man ,

Comment

• @Sbrh wtf kerel lees is tegoei? waar zeg ik dat ik eergister niks zag in de spiegel? bij welke post geef ik de indruk dat ik het beter weet dan Knulletje? en ik ga ma -di , do en vrij trainen? voor je komt zeiken lees eerst is alles tegoei of kan je dat niet? slik jij maar een heel potje dan zal je wel effe zwijgen en ik heb genoeg info opgezocht over winstrol ik weet wat voor resultaten ik kan verwachtten mits ik goed train en eet en ik sta niet elke dagv te popelen voor een kilootje. het is bij mij gewoonte om me elke morgend te wegen of ik nu aan het kuren ben ofniet. dus ga ergens anders effe comments geve die helemaal nerges op slaan want ik ben er niet voor in de stemming

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X