50dagen, 7weken en 1 dag om precies te zijn. en ja Bruce die magische 100top wil ik proberen tijdens de laatste chest training. en ja er zijn een paar kg bij maar kdenk niet dat je veel verschil gaat zien op foto's, kwaliteit van foto's zijn slecht en met vp is ook niet echt laag. maar ze kome er volgende week zowiezo op te staan
Winny Only kuur
Collapse
X
-
Heb nou niet echt de indruk van deze foto dat dit je de +4-6kg winstrolvlees heeft opgeleverd. Je oogt wel wat voller maar had er zelf meer van verwacht. Je kracht stats zijn in ieder geval wel netjes toegenomen, ze begonnen al niet erg hoog maar als je dit vasthoud is dat wel een stuk beter uiteraard.
Hoe beviel het kuren over het algemeen ?
Overigens zeg ik dit niet om te bashen ofzo..just my 2 centsBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Welk merk was het ? Zou ook wat anders kunnen zijn. Winstrol word je hard van foto zie je dat niet. Kracht is wel enorm toegenomen. Dus er zat wat In Zere schouders tijdens trainen? Aders op onderarmen of bicep? Pomp bicep? Vertel Es' wateen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View PostWelk merk was het ? Zou ook wat anders kunnen zijn. Winstrol word je hard van foto zie je dat niet. Kracht is wel enorm toegenomen. Dus er zat wat In Zere schouders tijdens trainen? Aders op onderarmen of bicep? Pomp bicep? Vertel Es' watI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
was van merk LYY, ik ben ook gwn net iets te vet voor die hardheid van winny te zien lijkt me ook is de kwaliteit van pic troebel dit doet ook wel wat volgende week komen foto's van heel bovelijf en benen maar dan met men gsm gemaakt khoop dat deze wat beter is van kwaliteit. en voor de rest hoe de kuur me is bevallen? het was een leuke ervaring heb een ongelukje gehad met men rug en er effe uitgelegen maar voor de rest geen last gehad. tijdens het trainen een dikke pomp, kwamen aders tevoorschijn op schouders, upperpec. men striemen aan men schouders zijn gelukkig niet erger geworden. zere schouders had ik wel tijdens het trainen. en ja ik had ook iets meer verandering in de spiegel verwacht met een een gewichtstoename van 5kg maar ik ben eccht wel 5kg aangekomen. anyway ik ben bliuj dat ik men doel gehaald heb. kga nu nog proberer die laatste dagen het beetje buikvet weg te werken
Comment
-
ik ook! maar de massa van winny zou 'makkelijk' houdbaar zijn dus de komende weken nog hard knallen, khoop ook dat ik de kracht grotendeels behoud. kheb wel geleerd dat je voor deze sport echt geduld moet hebben dit heb ik helaas niet en ondanks dat ik men doel gehaald heb weet ik nu ook dat ik qwua trainingervaring toch niet echt klaar ben voor A.S. dus de komende maanden ga ik men trainingen goed onder de loep nemen en dan ben ik hopelijk volgend jaar klaar voor een goed massakuurtje. Ook ga ik over paar weken voor het eerst cutten. dit ga ik wel langzaam aan doen want anders ga'k ik men gewonnen massa snel kwijtspelen lijkt me. hopelijk gaat dat cutten me redelijk goed afgaan. ik ben nu al ruim 7maanden aan het bulken dus dat wordt honger lijden in het begin denk ik
Comment
-
zoals belooft de after foto's heb ze 2x getrokke in verschillende lichtsterktes. kwaliteit is slecht in beide ;p
Foto0390.jpgFoto0391.jpgFoto0392.jpgFoto0393.jpgFoto0394.jpg
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C