test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    [ATTACH=CONFIG]16990[/ATTACH] en zo was het paar jaar terug. (weet je nog prostatius?) hahaha
    Dat weet ik nog maat, echt een mega transformatie ondergaan. Ben benieuwd hoe je het vasthoudt en het resultaat is over bijv een half jaar

Comment

• Lekker hoor. Goed resultaat.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Netjes hoor!
        Een dag niet getraind...

Comment

• ga ik vasthouden. ik ben blessure vrij, dus super gemotiveerd. ben laatste jaren bij elke kuur geblesseerd geraakt maar nu maandelijks bij osteopaat die bijvoorbeeld altijd mn rib en wervels weer trug zet dus ik kan doorgaan thanks m8s
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Die foto van begin kuur en die met het zonnebrilletje, focking netjes man!
            Hard work, beats talent.

Comment

• Je lijkt op die derde foto op een buffe Jose Mourinho

Goed resultaat!
              Train hard or go hormone

Comment

• Ik denk dat die peps daar misschien ook bij geholpen hebben. Ik heb zelf al jaren last van een schouder blessure.. altijd geirriteerde rotary cuff en toen 4 weken peps en ik ben echt eerlijk als ik zeg dat ik nergens last meer van heb..

Ik ben iig overtuigd van de herstellende werking van peptides.
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Ja peps is gewoon top. Herstel je sneller. Overtrainen gebeurt nu niet zo snel.
                  @ rest thanks Lets der what it keeps.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Peps en hun herstellende werking, ik lees daar een hoop over (DatBtrue) maar ben nieuwsgierig naar het aantal injects dat er dan pd gezet worden door jullie als je praat over herstellen van rotator cuff. 1 maal is licht anti-aging dat weet ik dus wellicht 2 of 3 maal?
                    "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

• 3x100-150mcg per dag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X