Logboek 31 maart 2004

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch vind ik nog steeds datje hard van stapel gaat....als je je lichaam ff wat rust hd gegeven en meer herstel .. dan had je volgende kuren veel harder aangeslaan dan dat je nu alles achtermekaar er aant inpompen bent....

Maja goed....ik ben ook altijd ongeduldig duss ....
    Suc6 met alles en post wat fotos voor en na de kuur

Comment

zal ik zeker doen. Als ik vind dat de foto's erop kunnen. Ben nu nog een beetje dik, en als ik klaar ben met de kuur bekijk ik het even....

Komt goed ga vanaf volgende week foto's maken. En als ik klaar ben met de kuur....

mzzl
      !Use my shit and feel the power!

Comment

Mooi ik ben benieuwd

Comment

ik ook haha heel erg benieuwd....

Comment

Nou kleine update 3 april:

Heb gisteren me 2 de spuit gezet met 2ml sustanon en 1ml deca. Neem nu ook 40mg dianabol per dag. De spuit ging er eindelijk lekker in, geen pijn en geen pijn bij het injecteren. Dus ik ga het zetten om de 3 dagen, woensdag, zaterdag, dinsdag, vijdag enzo enzo. Dus moeten de spuiten ook lekker gaan anders loop je om de 3 dagen met pijn inje reet...

Dus hou jullie op de hoogte, ga maandag me vet% opnieuw laten meten met de bekenden tang...Dus hopen dat er wat af is...

Ik zet maandag even een update met gewicht en vet% en misschien wel een foto.....

mzzl

Comment

Nakuur met clomid ziet er normaal zo uit 1e dag 300mg verdeelt over 2x. Dan 10dagen 100mg en dan 10 dagen 50mg.
              Succes met je kuur.

Grtz.
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Oke bedankt Harold,

Ik ga het even veranderen op mijn schema...

mzzl

Comment

Update:

Heb vandaag lekker getraind. Beetje ziek aan het worden volgens mij. Zoals altijd weer,maar ja zal wel goedkomen. Neem wel even eginafosch ofzo.

Mijn gegevens nu:

Gewicht: 107kg (heb van het weekend lekker veel gegeten bbq)
                  Vet%: 21

mmmm schrok wel, heb het via die tang laten doen. Dan meten ze het bij ons op de triceps, biceps, taille, rug en buik.
                  Nou triceps + biceps + rug bijna geen vet. Komt hij bij me buik en taille zozozozozozzzzzzzzzzzzoooooooo daar zat het wel hoor...

Nou moet ik toch maar eens gaan denken hoe ik na de zomer even die dikke bierbuik weg haal. Misschien maar even wat vet donateren aan een arm land. Heb tenslotte genoeg om de macdonalds een jaar lang te bevoorraden .

Nou ik zet morgen weer een spuit met sus en deca. En neem nu 40mg dianabol per dag. 'smorgens 20mg en 'smiddags 20mg en als ik er zin in heb neem ik nog eens 10mg voor het trainen. En dat gaat lekker.....

Nou ik ga slapen...Morgen weer hard trainen...

mzzl

Comment

Klinkt goed

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X