Logboek 31 maart 2004

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Logboek 31 maart 2004

He gasten,

Ben vandaag begonnen met me nieuwe kuur. Deze bestaat uit het volgende: zie bijlage.

Nou zet ik de sustanon om de 3 dagen. Ik hoop met deze kuur toch wel een aardige massa op te doen. En hou jullie op de hoogte, nou ik heb vandaag 500mg sustanon + 200mg deca gezet. Dus neem even een opload van de sustanon dus neem 2 weken 750mg.

Stats:

23 jaar
    105kg
    20% vet

Jullie krijgen het meteen te horen zodra er een verandering is.

Trouwens wel een vraagje: Ik heb die sustanon gezet en deed ECHT pijn met injecteren, een heel erg branderig gevoel. Is dit normaal met sustanon, want de testo was echt pijnloos....

Gasten de groeten
    !Use my shit and feel the power!

schema van kuur vergeten...

Comment

alweer k*t computer ahahahahhaha

nou hahah
      Attached Files

Comment

Succes gozer! Van je nakuur snap ik alleen geen ene drol. Proviron moet eruit, want dat onderdrukt je axis. Nolva en clomid tegelijk starten in week 13. Creatine zou ik na de nakuur doen. Gewoon 1 week laden 20 gr. per dag en dan 5 weken 5 gram per dag. Vertel anders ff waarom je het wil doen zoals het op je schema staat. ik ben wel benieuwd.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Veel succes dan maar...................
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Succes prikgenoot

Jeof

If you wanna get big...
            You've got to eat like a pig!

Comment

Succes,Dennis.

Comment

Suc6 Bro,

Hopen dat het beter gaat als eerst !

Grtz..
                Alias Homer Simpson ...

Comment

ik had niet door dat het meneer eigenwijs was. maar veel suc6 en hopen dat het nu beter gaat gts

Comment

He gasten,

De nakuur snap ik zelf ook een hol van. Ik ga het even veranderen.

Dus zo ziet het er beter uit neem ik aan, ik weet niet of 4 weken nakuren genoeg is.

Hoor het wel van jullie,

En heb er echt zin in, hoop toch dat dit beter aanslaat.

Hou jullie op de hoogte,

bedankt weer
                    mzzl
                    Attached Files

Comment

suc6 maar ik vind je vet wel beetje te hoog om deze kuur te gaan doen eigenlijk..

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Apr. 01 2005,12:27)]suc6 maar ik vind je vet wel beetje te hoog om deze kuur  te gaan doen eigenlijk..
                        He niet fucken tegen mn collega vetkleppen he.
                        20 man hehe hmm (goed inmiddels zit ik op 22 dus gaat goede kant weer op in verhouding met onderschrift)

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Apr. 01 2005,12:27)]suc6 maar ik vind je vet wel beetje te hoog om deze kuur  te gaan doen eigenlijk..
                          He Kerel,

Ik hou niet zo van die hele droge bbers. Ik vind een vet% van 15 al goed. Vrienden van mij zijn ook zo droog als een kurk en vind er zelf weinig aan.

Misschien voor de zomer van de 20% naar de 15% en dan lekker iets droger trainen naar een % van 12. Dan ben ik al blij, ik hoef niet zo'n super droog lichaam te hebben. Zolang ik maar super breed lijk :P

Dus doe dit puur om een lekkere massa op te doen, en dan lekker even niets te gebruiken en dan lekker droog trainen naar de 15%.

En tot aan nu ben ik 5kg aangekomen. Vanaf dat is die testo heb genomen. En me vet% is het zelfde gebleven.

Ik hou jullie op de hoogte, en ben wel een beetje blij met me vet. Alleen mag het wel weg bij me buik / heupen.

Comment

suc6 dan maar

en tips geven heeft denk bij jou toch niet echt veel nut want blijkbaar doe je der toch nix mee
                            Who's the Chef

Comment

Nakuur ziet er al beter uit D-men! Ik snap alleen niet wat je met die proviron wilt. Die moet je er gewoon uitgooien joh! Nu ben je tijdens je nakuur alsnog onderdrukkend bezig. De clomid heb je redelijk lang hoog gedoseerd. Houd er rekening mee, dat je wel eens depressief kunt worden daarvan. Tevens kun je klachten aan je ogen krijgen (slecht zicht). Op het moment dat je dat ervaart, dosis verlagen of stoppen met de clomid.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X