Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja he heb een druk as leven. Nee van de zomer ga ik lekker een beetje afvallen. Dan neem ik wel proviron en anavar en clenbuterol. Dan gaan de kilo's er wel af denk ik,
Ik ga verder tv kijken.
Ik zet morgen me 2 de spuit sustanon en deca,
Jullie horen meer van me,
Groet
p.s. Ik heb echt last van de 1ste spuit sustanon. Werd vanacht wakker met een pijn in me kont, leek net of ik op een brandende sigaret lag met me kont. Mijn vriendin heeft het altijd gezet en deed het altijd goed. Nou heb ik nog nooit bloed gehad, tot woensdag. Toen deed het als de ******* pijn met injecteren. En er kwam gewoon geen bloed bij het trekken, dus zat ze wel goed. Alleen met de naald eruit halen kwam er wel aardig wat bloed uit. Kan dit misschien in combi staan met de pijn. Dat er misschien een ader is geraakt bij het insteken....Hebben jullie daar misschien ook ervaring mee, of ben ik de enigste...
Pijn lijden zal je en niet jammeren.
Ik klaag ook niet als ik tijdens het legpressen ineens heel heel heel snel naar de wc moet. (gister gebeurd hehe mijn 1e hardcore braaksel hahaha)
Dus niet jammeren over een prikje.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
hahahaha ja jo echt gewoon even lekker goor zitten kotsen in de sportschool. Ben wel misselijk geworden onder het legpressen. Maar nooit tot kotsen aan toe, nou dan hou ik me mond wel....
Citaat[/b] (D-Men @ Apr. 01 2005,21:47)]hahahaha ja jo echt gewoon even lekker goor zitten kotsen in de sportschool. Ben wel misselijk geworden onder het legpressen. Maar nooit tot kotsen aan toe, nou dan hou ik me mond wel....
Grote jongen hoor
mzzl
Au mn poepertje.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
D-Men Gepost op Apr. 01 2005,21:47
Ja he heb een druk as leven. Nee van de zomer ga ik lekker een beetje afvallen. Dan neem ik wel proviron en anavar en clenbuterol. Dan gaan de kilo's er wel af denk ik,
hoeveel weken ben je van plan rust te nemen dan. als deze kuur is afgelopen(denk ook aan de nakuur) dan is het al zomer. en dan wil je van de zomer ook nog afvallen(zeg maar dag tegen kg's die je hebt gegaint) met proviron(de reden van dit spul in cuttingskuur groot vraagteken) anavar en clen. Proviron word gebruikt om vocht te verkomen en van clen en anavar komt niet echt vocht. Als je van de zomer een kuur wou nemen dan had je nu ongeveer wel klaar moeten zijn met je massa kuur anders komt het wel erg dicht na elkaar en time on time off zou dan wel extreem kort zijn. Maar het is jouw beslissing natuurlijk en hoop dat deze kuur je gaat brengen wat je hoopt. alleen zou de kuur van de zomer maar laten voor wat het is. kan je ook nog herstellen van je blessures ect. nou groei ze grts
ik heb ff bekeken je kuur doet ongeveer 16 weken incl nakuur dan kom je uit op als het klaar is rond 20juli. en wanneer was je dan vanplan om kg af te vallen? en de volgende kuur te nemen ben erg benieuwd of je hier rekening met hebt gehouden grts
Het zal wel weer een late zomer worden. Ik ben +- 20 juli klaar zoals jij heb uitgerekend. Dan ben ik klaar met me hele kuur incl nakuur. Dan neem ik lekker 3 maanden rust, het is idd verstandig om even niets te doen. Ik heb er geen rekening mee gehouden dat ik zo laat klaar zou zijn. Zat nog met mijn ouwe kuur in me hoofd. Dan was ik namelijk rond 1 juni klaar geweest. Dan had het eventueel wel goed kunnen komen met het afvallen in de zomer.
Nou weer bedankt voor het uitrekenen, en dan wachten we tot zomer 2006 om er helemaal goed bij te lopen. En dan hebben we gelukkig nog 1 jaar om me doel te bereiken, meer tijd meer gains
Mensen zet zometeen me 2 de spuit sustanon + deca. Hoop dat deze wat lekkerder in me kont gaat. Maar dat zal wel lukken met de gedachte erachter dat ik zometeen lekker GROOT word....
Nou hoop dat het bij jullie net zulk lekker weer is als hier,
Ja he, denk dat ik maar een nieuwe ga beginnen. Als de spullen beginnen te werken ga ik wel een nieuwe maken. Dan vraag ik wel aan de vriendelijke moderator of hij de oude berichten weg haalt van mij. Want de toppics van mij gaan eigenlijk nergens over hahahahhaha
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment