Inmiddels in de 3e week beland, heb de dosis verhoogd van 50mg op niet trainings dagen, en 60mg op trainingsdagen. Trainen gaat heerlijk, conditie lijkt minder te worden ondanks vele trainen en cardio?? Verder geen sides te melden.
Anavar only
Collapse
X
-
Originally posted by He-Man View PostInmiddels in de 3e week beland, heb de dosis verhoogd van 50mg op niet trainings dagen, en 60mg op trainingsdagen. Trainen gaat heerlijk, conditie lijkt minder te worden ondanks vele trainen en cardio?? Verder geen sides te melden.
Had je logje nog niet gezien door vakantie maar ga hem zeker volgen.
Succes BTW!'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by frankey View PostLaat het op 1 name mg... Je zorgt nu alleen maar voor onnodige bloed schommeling"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Na ruim 3 weken ben ik er al uit......ik ga winstrol gebruiken als kickstart in mijn volgende kuur ipv anavar. De var is leuk maar op winny was ik voor mijn gevoel al veel sterker na 3 weken. Daarnaast ben ik erg moe als ik niet train, en heb ik last van vage duizelingen op anavar.. Ik weeg nu 87 kg met 15% bf, dat gaat wel ok. Volgende kuurtje wordt Test e 500 p/w voor 12 weken met winny als kickstart, daarmee start ik op 1 oktober. Nu nog ruim twee weken knallen op de var, 50/60 mg per dag, lekker droog worden voor 2 weken Spanje ;-)"Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by He-Man View PostNa ruim 3 weken ben ik er al uit......ik ga winstrol gebruiken als kickstart in mijn volgende kuur ipv anavar. De var is leuk maar op winny was ik voor mijn gevoel al veel sterker na 3 weken. Daarnaast ben ik erg moe als ik niet train, en heb ik last van vage duizelingen op anavar.. Ik weeg nu 87 kg met 15% bf, dat gaat wel ok. Volgende kuurtje wordt Test e 500 p/w voor 12 weken met winny als kickstart, daarmee start ik op 1 oktober. Nu nog ruim twee weken knallen op de var, 50/60 mg per dag, lekker droog worden voor 2 weken Spanje ;-)'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by Mcvk View PostBetreffende je duizeligheid, drink je wel voldoende water? En op welke momenten neem je de var in? Daarnaast zoals Frankey zegt kan je het naar mijn idee ook beter op 1 constante inname houden, dus 50 of 60mg elke dag."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
-
Originally posted by He-Man View PostIk drink ruim genoeg water. Vanaf vandaag ga ik ook een constante dosis (30 in de morgen/20 in de avond) nemen om te kijken of dat wellicht toch de oorzaak is. thx!
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNee niet doen, je gebruikt het only en dus slik je het tegelijk met je ontbijt... Zet het desnoods op 60mg/pd maar hou het stabiel.. Het heeft geen enkele zin om het op trainings dagen op een andere dosis te zetten dan op niet trainings dagen.. Het idee dat het op je training beter moet werken is onzin, het hele idee van steroïden is dat het beter en sneller hersteld. Niet dat je op je training de volle mg binnen moet hebben. Aangezien je herstel + je supercompensatie langer duurt dan 24 uur maakt het geen nota uit wanneer jij de steroïden slikt.."Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
5 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment