Vandaag begin ik een dianabolkuurtje van maximaal 6 weken. Ik heb ook nog andere spullen liggen, maar door allerlei omstandigheden en een vroege vakantie heb ik besloten om alleen maar met d'bol te kuren. Tuurlijk weet ik dat dat geen geweldige kuur is en dat het lastig wordt de (netto)winst vast te houden, maar we gaan het toch ff proberen. Ik doe slechts 1 kuurtje per jaar en vind het toch zonde om deze over te slaan.
D'bol is van Naposim en Akpuxuh. Ik ga voor 30 mg. per dag.
Kuurschema:
-week 1 t/m 6: 30 mg. d'bol
-week 7 + 8: nolva + clomid
-week 9 tot vakantie: mariadistel/creatine/tribulus/vanadyl sulfaat
Nakuur van 2 weken lijkt mij voldoende gezien de korte duur van de kuur, maar misschien plak ik er nog een week nolva achteraan.
Enkele stats nu: 91 kilo bij 1,78 meter, vetpercentage rond de 15%, armomvang 45 cm. Ik hoop de 100 kilo aan te raken. Als het vocht is weggetrokken zal daar misschien een 96/97 kilo van overblijven? We zullen zien!
D'bol is van Naposim en Akpuxuh. Ik ga voor 30 mg. per dag.
Kuurschema:
-week 1 t/m 6: 30 mg. d'bol
-week 7 + 8: nolva + clomid
-week 9 tot vakantie: mariadistel/creatine/tribulus/vanadyl sulfaat
Nakuur van 2 weken lijkt mij voldoende gezien de korte duur van de kuur, maar misschien plak ik er nog een week nolva achteraan.
Enkele stats nu: 91 kilo bij 1,78 meter, vetpercentage rond de 15%, armomvang 45 cm. Ik hoop de 100 kilo aan te raken. Als het vocht is weggetrokken zal daar misschien een 96/97 kilo van overblijven? We zullen zien!
Comment