Kuurtje symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje symmetry

Vandaag begin ik een dianabolkuurtje van maximaal 6 weken. Ik heb ook nog andere spullen liggen, maar door allerlei omstandigheden en een vroege vakantie heb ik besloten om alleen maar met d'bol te kuren. Tuurlijk weet ik dat dat geen geweldige kuur is en dat het lastig wordt de (netto)winst vast te houden, maar we gaan het toch ff proberen. Ik doe slechts 1 kuurtje per jaar en vind het toch zonde om deze over te slaan.  

D'bol is van Naposim en Akpuxuh. Ik ga voor 30 mg. per dag.
    Kuurschema:

-week 1 t/m 6: 30 mg. d'bol
    -week 7 + 8: nolva + clomid
    -week 9 tot vakantie: mariadistel/creatine/tribulus/vanadyl sulfaat

Nakuur van 2 weken lijkt mij voldoende gezien de korte duur van de kuur, maar misschien plak ik er nog een week nolva achteraan.

Enkele stats nu: 91 kilo bij 1,78 meter, vetpercentage rond de 15%, armomvang 45 cm. Ik hoop de 100 kilo aan te raken. Als het vocht is weggetrokken zal daar misschien een 96/97 kilo van overblijven? We zullen zien!    

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Ik vind het kuurtje er goed uitzien Mr..Symm.....

Suc6 man gaat goedkomen !!!

Comment

Het is in ieder geval weer heerlijk trainen dan alleen een stukje lopen is altijd ku t vind ik... binnen een km zitten je kuiten en schenen zo vol dat je niet meer kan lopen...
      Veel succes met dit kuurtje in ieder geval
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

veel suc6 en ga je log met belangstelling volgen grts

Comment

sucses met je kuur en dan volgt er straks wel een fotootje dan he
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 14 2005,10:43)]Vandaag begin ik een dianabolkuurtje van maximaal 6 weken. Ik heb ook nog andere spullen liggen, maar door allerlei omstandigheden en een vroege vakantie heb ik besloten om alleen maar met d'bol te kuren. Tuurlijk weet ik dat dat geen geweldige kuur is en dat het lastig wordt de (netto)winst vast te houden, maar we gaan het toch ff proberen. Ik doe slechts 1 kuurtje per jaar en vind het toch zonde om deze over te slaan.  

D'bol is van Naposim en Akpuxuh. Ik ga voor 30 mg. per dag.
            Kuurschema:

-week 1 t/m 6: 30 mg. d'bol
            -week 7 + 8: nolva + clomid
            -week 9 tot vakantie: mariadistel/creatine/tribulus/vanadyl sulfaat

Nakuur van 2 weken lijkt mij voldoende gezien de korte duur van de kuur, maar misschien plak ik er nog een week nolva achteraan.

Enkele stats nu: 91 kilo bij 1,78 meter, vetpercentage rond de 15%, armomvang 45 cm. Ik hoop de 100 kilo aan te raken. Als het vocht is weggetrokken zal daar misschien een 96/97 kilo van overblijven? We zullen zien!    
            Ik hoop dat je de 100 kg gaat halen, maar ik vrees van niet met 30mg per dag, zeker omdat je aangeeft al eens eerder gekuurd te hebben. Ik wens je uiteraard wel veel succes en ik hoop dat je die 100 WEL gaat halen.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

@ Xeno: bedankt gozer!
              @ Red: ben niet van plan veel te gaan lopen...  
              @ Corina: fotootjes komen er zeker over 6 weken!
              @ JTB: ik deel je mening, maar ik heb alleen nog maar gekuurd met equipoise (1x) en winstrol (2x). Verder is het zo dat de d'bol van akpuxuh en naposim wel bekend staan als goed en sterk. 30 mg. is in mijn ogen dan ook een redelijke dosering.

Ik neem de d'bol trouwens in met pure grapefruitsap. Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat dat de opname duidelijk verbetert!    

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

succes symmetry. Vooral met die grapefruit
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik d8 met water dt het het beste was.....heb ik die winnys ook mee genomen en de ph's .

zal het gelijk ff noteren...nou vink grapefruit niet zo geweldig maar ach....

Comment

Mr Symmetry

succes met je kuur en je gaat gewoon knalluh

Comment

graphefruit klopt heb ik ook meerdere studies over gelezen maar dit geld alleen bij inname dbol dus voor winny was t niet voor toepassing xeno ik had winny ook gewoon met water genomen.grts

Comment

Succes gozer!!

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ben benieuwd naar je winst sym ka deze log zeker volgen met veel intressen
                          Who's the Chef

Comment

Suc6 !

Comment

Mr.Sym is trouwens evenlang als mij lees ik net.....

MOOIE LENGTE SYM!!....en dan de 100 kilo halen moet wel groot zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X