Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
He mr sym hoe doe jij dat als je moet niesen.
Ik had het vandaag ook best raar om te niesen tijdens je benchpress ben blij voor mn spotter dat er niks uit mn neus kwam.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (harold @ Apr. 28 2005,16:51)]Wat mijn opvalt is dat de meeste mensen wel een paar dagen ziek zijn tijdens de kuur, is toch een lichamelijke reactie op de a.s. denk ik..
Grtz..
dat is bij ons in de buurt ook vaak het geval!
Luitjes zijn net twee weken bezig dan worden ze grieperig.
En hier lees ik het ook vrij vaak op het forum. Je maakt mij niet wijs dat dat toeval is.
Een maatje van mij is trouwens 2x na een zware kuur goed ziek geworden, de laatste keer keel-ontsteking (zwaar fucked up natuurlijk).
Maar hij had ook geen goede nakuur (alleen HCG), de ezel.
Citaat[/b] (harold @ Apr. 28 2005,16:51)]Wat mijn opvalt is dat de meeste mensen wel een paar dagen ziek zijn tijdens de kuur, is toch een lichamelijke reactie op de a.s. denk ik..
Grtz..
dat is bij ons in de buurt ook vaak het geval!
Luitjes zijn net twee weken bezig dan worden ze grieperig.
En hier lees ik het ook vrij vaak op het forum. Je maakt mij niet wijs dat dat toeval is.
Een maatje van mij is trouwens 2x na een zware kuur goed ziek geworden, de laatste keer keel-ontsteking (zwaar fucked up natuurlijk).
Maar hij had ook geen goede nakuur (alleen HCG), de ezel.
Ciao, Lorenzo
Hij had dus helemaal geen nakuur.. Is zeker geen toeval dat mensen ziek worden in een kuur. Ik ben nooit ziek maar als ik ga kuren ben ik gelijk een paar dagen ziek. Of dit nu met je weerstand te maken heeft of met een reactie van je lichaam op de a.s. weet ik niet precies..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (100% @ Mei. 04 2005,11:50)]En,...... Hoe gaat het nu Symm. ?
Da's aardig dat je daar naar vraagt, Sjoerd. M'n verkoudheid is bijna over. Ik eet erg goed en ook heel stipt. Ik weeg op dit moment iets boven de 95 kilo. Het gekke is; ik houd totaal gen vocht vast! Geen plofkop, helemaal niks. Misschien omdat ik op een relatief lage dosis (30 mg.) zit? M'n gewichtstoename is dus niet spectaculair te noemen (4 kilo in 2½ week), vind ik zelf, maar daarentegen ben ik beslist niet vetter etc. Raar maar waar.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Als er geen vocht en vet bij zit, vind ik het niet slecht. De eerste weken kom je normaal kilo's vocht aan, valt nu dus wel mee daarom ook geen "vette"kilo's.
Ik vind 4,5 kilo niet slecht hoor..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Thanx! Ik drink inderdaad heel veel water en eet vrijwel zoutloos. Althans, ik voeg nergens zout aan toe. Misschien dat ik morgen een tussentijds fotootje plaats, dan kunnen jullie zelf zeggen of je vindt dat ik vocht vasthoudt. Beloof niks hoor!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment