Kuurtje symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (harold @ Mei. 22 2005,13:00)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 22 2005,12:00)]], want ik vind het toch vervelend dat tijdens je kuur alles moet wijken voor je training en voeding. Voelt er-rug eogïstisch. Is niet mijn ding, eigenlijk...  
    Dit is normaal toch ookal zo? Er is bij mij niet echt veel verschil tussen niet kuren en wel kuren. M'n leven is 1 groot ritme van werken, eten,trainen, en sex..
    Maar mooie resultaten

Grtz..
    Alleen is het bij een kuur zo (bij mij althans) dat je volledig uit je pannetje gaat als er aan 1 van de grote 3 "gesaboteerd" wordt
    Alias Homer Simpson ...

Comment

Citaat[/b] (harold @ Mei. 22 2005,13:00)]Dit is normaal toch ookal zo? Er is bij mij niet echt veel verschil tussen niet kuren en wel kuren.
      Nou, harold, ik weet best wat discipine is, natuurlijk, Ik vind bodybuilding echter gewoon een heel egoïstische levensstijl. En dat ligt mij niet zo. Wat heb je aan een mooi lijf, als iederen in je omgeving je uitkotst? Menig wedstrijdbodybuilder ziet z'n relaties naar de knoppen gaan. Als ik niet kuur, sla ik gerust een training over, als ik wat leuks met m'n vrouw kan doen of zo. In een kuur doe ik dat echter niet. Dat bedoel ik.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Ik heb het geluk dat mijn vrouwtje ook fanatiek is met haar voeding en training. Dus ervaar het veel anders als jou natuurlijk.

Grtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 22 2005,14:35)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (harold @ Mei. 22 2005,13:00)]Dit is normaal toch ookal zo? Er is bij mij niet echt veel verschil tussen niet kuren en wel kuren.
          Nou, harold, ik weet best wat discipine is, natuurlijk, Ik vind bodybuilding echter gewoon een heel egoïstische levensstijl. En dat ligt mij niet zo. Wat heb je aan een mooi lijf, als iederen in je omgeving je uitkotst? Menig wedstrijdbodybuilder ziet z'n relaties naar de knoppen gaan. Als ik niet kuur, sla ik gerust een training over, als ik wat leuks met m'n vrouw kan doen of zo. In een kuur doe ik dat echter niet. Dat bedoel ik.  
          Als je vooraf tegen je partner zegt wat je levenswijze is,bodybuilding dus(eten,trainen,rusten enz..)dan kan zij ook een beetje aanpassen in je leefwereld.
          Vind op zen minst dat ze een beetje respect kunnen opbrengen voor onze levenswijze.
          Mss als ik wat ouder ben dat ik daar een hele andere visie op heb,maar moest bv mijn vriendin bezwaar hebben dat ik om de 2 uur ga eten voor maar een voorbeeld te noemen,dan is de keuze snel gemaakt en kies ik toch voor men sport.

Jeof
          If you wanna get big...
          You've got to eat like a pig!

Comment

• jeof ik denk dat als je getrouwd bent er anders over zou denken. ik snap wat je bedoeld sym ik heb t in het weekend. Wilt vrouwtje wat doen wil ik eigelijjk geen maaltijden missen maar dan ga ik wel anders is het idd wel ego. wel goed eindresultaat suc6 voor na de kuur.grts

Comment

Citaat[/b] (punani @ Mei. 22 2005,20:21)]jeof ik denk dat als je getrouwd bent er anders over zou denken. ik snap wat je bedoeld sym ik heb t in het weekend. Wilt vrouwtje wat doen wil ik eigelijjk geen maaltijden missen maar dan ga ik wel anders is het idd wel ego. wel goed eindresultaat suc6 voor na de kuur.grts
              Mss wel,maar ik trouw niet

Jeof
              If you wanna get big...

Comment

• Mooi resultaat Mr. Symmetry, succes met de nakuur en vooral uiteraard het vasthouden van je gains!

Comment

Citaat[/b] (Jeoffrey @ Mei. 22 2005,21:46)]Mss wel,maar ik trouw niet  

Jeof
                  Verstandig!!

Comment

• hahah

Comment

Citaat[/b] (Testo @ Mei. 23 2005,03:32)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Jeoffrey @ Mei. 22 2005,21:46)]Mss wel,maar ik trouw niet  

Jeof
                      Verstandig!!    
                      Oef! Ik dacht al dat niemand me gelijk ging geven,hehehehe...

@ Mr Symmetry:succes met je nakuur kerel
                      If you wanna get big...

Comment

• netjes gedaan sym

nu nog de nakuur, maak me trots

Comment

• zeker goed eresultaten voor dbol only kuur sym ... nu kijken of je het kunt behouden ben benieuwd

Comment

• Succes met vasthouden Symmetry !

Comment

• En Mr Sym wat heb je behouden.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• al met al een geslaagde kuur dus