Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben benieuwd hoeveel vocht je uiteindelijk blijkt te hebben aangezet, of het echt zo weinig is als je nu denkt.
Is hoe dan ook een prima resultaat tot nu toe natuurlijk!
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 14 2005,17:24)]Volgende week woensdag begint de nakuur van 2 weken en dan gaan we aan de creatine en al die andere rotzooi. Ik zit nu aan de rosé, want dat is onvermijdelijk met dit weer. Excuses aan mijn lever...
Citaat[/b] (harold @ Mei. 15 2005,07:43)]Gaat lekker Sym. Wat is je lengte precies? Want op die foto van laatst had ik je veel zwaarder geschat. Zeker geen 97,5 kilo..
Grtz..
1,78 meter!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Zo... gisteren laatste pilletjes d'bol genomen. Gewicht is 97,8 op de weegschaal vanmorgen. Met een hogere dosis (40-50 mg) had ik ongetwijfeld de 100 wel gehaald, maar ik heb nu nagenoeg geen bijwerkingen gehad en ben absoluut niet vetter geworden. Ook was de pomp intens maar wel draaglijk rijdens trainingen. Daardoor heb ik tenminste netjes m'n bentover-rows kunnen doen en meer van dat brute geweld. Nakuur begint dus vandaag. Gaat 2 tot 3 weken duren. Daarna mariadistel, tribulus, vanadyl sulfaat en creatine. Ik zie er een stuk voller uit, aldus mijn omgeving. Zou leuk zijn als ik dat weet vast te houden. We zullen zien.
Als ik volgend jaar ga kuren, wordt het iets met sustanon etc. Ik zeg als, want ik vind het toch vervelend dat tijdens je kuur alles moet wijken voor je training en voeding. Voelt er-rug eogïstisch. Is niet mijn ding, eigenlijk...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 22 2005,12:00)]Zo... gisteren laatste pilletjes d'bol genomen. Gewicht is 97,8 op de weegschaal vanmorgen. Met een hogere dosis (40-50 mg) had ik ongetwijfeld de 100 wel gehaald, maar ik heb nu nagenoeg geen bijwerkingen gehad en ben absoluut niet vetter geworden. Ook was de pomp intens maar wel draaglijk rijdens trainingen. Daardoor heb ik tenminste netjes m'n bentover-rows kunnen doen en meer van dat brute geweld. Nakuur begint dus vandaag. Gaat 2 tot 3 weken duren. Daarna mariadistel, tribulus, vanadyl sulfaat en creatine. Ik zie er een stuk voller uit, aldus mijn omgeving. Zou leuk zijn als ik dat weet vast te houden. We zullen zien.
Als ik volgend jaar ga kuren, wordt het iets met sustanon etc. Ik zeg als, want ik vind het toch vervelend dat tijdens je kuur alles moet wijken voor je training en voeding. Voelt er-rug eogïstisch. Is niet mijn ding, eigenlijk...
Netjes Bro !.
Als je idd. de 100 had gehaald was dat waarschijnijk vocht geweest. Ik ben het idd. met je eens dat je tijdens een kuur erg egoistisch bezig kan zijn. Alles moet immers in orde zij voeding,rust,training dit kan (iig in mijn geval) het een en ander van de partner eisen (om over de beestachtige driften maar te zwijgen )
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 22 2005,12:00)]], want ik vind het toch vervelend dat tijdens je kuur alles moet wijken voor je training en voeding. Voelt er-rug eogïstisch. Is niet mijn ding, eigenlijk...
Dit is normaal toch ookal zo? Er is bij mij niet echt veel verschil tussen niet kuren en wel kuren. M'n leven is 1 groot ritme van werken, eten,trainen, en sex..
Maar mooie resultaten
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment