Kuurtje symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben benieuwd hoeveel vocht je uiteindelijk blijkt te hebben aangezet, of het echt zo weinig is als je nu denkt.
    Is hoe dan ook een prima resultaat tot nu toe natuurlijk!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 14 2005,17:24)]Volgende week woensdag begint de nakuur van 2 weken en dan gaan we aan de creatine en al die andere rotzooi. Ik zit nu aan de rosé, want dat is onvermijdelijk met dit weer. Excuses aan mijn lever...    
      netjes gedaan kerel

hoe ziet je nakuur er verder uit?

Comment

Staat in de eerste post, Achilles!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Erg netjes Sym !

Nu inderdaad maar zien zoveel mogelijk vast te houden he !

Succes met de nakuur !
          Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 15 2005,00:46)]Staat in de eerste post, Achilles!    

Comment

Gaat lekker Sym. Wat is je lengte precies? Want op die foto van laatst had ik je veel zwaarder geschat. Zeker geen 97,5 kilo..

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Mei. 15 2005,07:43)]Gaat lekker Sym. Wat is je lengte precies? Want op die foto van laatst had ik je veel zwaarder geschat. Zeker geen 97,5 kilo..

Grtz..
                1,78 meter!

Comment

Zelfde lengte als mij, ik vind jou er toch groter uitzien verschillen maar een paar kilo

Grtz..

Comment

Is vooral zijn ego zegt hij in een ander topic..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Klopt hoor!

Comment

• ik ben 1.77.........

Comment

• Zo... gisteren laatste pilletjes d'bol genomen. Gewicht is 97,8 op de weegschaal vanmorgen. Met een hogere dosis (40-50 mg) had ik ongetwijfeld de 100 wel gehaald, maar ik heb nu nagenoeg geen bijwerkingen gehad en ben absoluut niet vetter geworden. Ook was de pomp intens maar wel draaglijk rijdens trainingen. Daardoor heb ik tenminste netjes m'n bentover-rows kunnen doen en meer van dat brute geweld. Nakuur begint dus vandaag. Gaat 2 tot 3 weken duren. Daarna mariadistel, tribulus, vanadyl sulfaat en creatine. Ik zie er een stuk voller uit, aldus mijn omgeving. Zou leuk zijn als ik dat weet vast te houden. We zullen zien.
                          Als ik volgend jaar ga kuren, wordt het iets met sustanon etc. Ik zeg als, want ik vind het toch vervelend dat tijdens je kuur alles moet wijken voor je training en voeding. Voelt er-rug eogïstisch. Is niet mijn ding, eigenlijk...

Comment

• Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 22 2005,12:00)]Zo... gisteren laatste pilletjes d'bol genomen. Gewicht is 97,8 op de weegschaal vanmorgen. Met een hogere dosis (40-50 mg) had ik ongetwijfeld de 100 wel gehaald, maar ik heb nu nagenoeg geen bijwerkingen gehad en ben absoluut niet vetter geworden. Ook was de pomp intens maar wel draaglijk rijdens trainingen. Daardoor heb ik tenminste netjes m'n bentover-rows kunnen doen en meer van dat brute geweld. Nakuur begint dus vandaag. Gaat 2 tot 3 weken duren. Daarna mariadistel, tribulus, vanadyl sulfaat en creatine. Ik zie er een stuk voller uit, aldus mijn omgeving. Zou leuk zijn als ik dat weet vast te houden. We zullen zien.
                            Als ik volgend jaar ga kuren, wordt het iets met sustanon etc. Ik zeg als, want ik vind het toch vervelend dat tijdens je kuur alles moet wijken voor je training en voeding. Voelt er-rug eogïstisch. Is niet mijn ding, eigenlijk...  
                            Netjes Bro !.

Als je idd. de 100 had gehaald was dat waarschijnijk vocht geweest. Ik ben het idd. met je eens dat je tijdens een kuur erg egoistisch bezig kan zijn. Alles moet immers in orde zij voeding,rust,training dit kan (iig in mijn geval) het een en ander van de partner eisen (om over de beestachtige driften maar te zwijgen )

Grtz en suc6 met de nakuur  

Alias Homer Simpson ...

Comment

• Heel erg mooi resultaat ouwe!
                              Denk wel dat iemand met jouw disipline het vast kan houden..
                              Ben benieuwd, succes met je nakuur!

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 22 2005,12:00)]], want ik vind het toch vervelend dat tijdens je kuur alles moet wijken voor je training en voeding. Voelt er-rug eogïstisch. Is niet mijn ding, eigenlijk...  
                                Dit is normaal toch ookal zo? Er is bij mij niet echt veel verschil tussen niet kuren en wel kuren. M'n leven is 1 groot ritme van werken, eten,trainen, en sex..
                                Maar mooie resultaten

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X