Kuurtje symmetry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 21 2005,21:00)]Zo... vandaag voor het eerst kennisgemaakt met de befaamde 'dianabolpomp'. Heftig!  
    Het was m'n 4e dag op 30 mg., want ik heb vanaf vorige week donderdag rustig de dosis dagelijks opgevoerd vanaf 10 mg. Elke dag 5 mg. erbij. Niet gaan roepen dat dat zooooooo achterhaald is. Het is mijn lijf en ik wil er lang mee doen.  
    Anyway, de training was intens en m'n onderarmen brandden de tent uit tijdens m'n rugtraining. De weegschaal lacht vriendelijk naar me en zegt dat ik nu 93 weeg. Da's 2 kilo meer, terwijl ik dus pas 4 dagen op 30 mg. zit. M'n conditie leek ook beter, want ik was in 40 min. klaar! Iemand die dat bij zichzelf kan bevestigen?    
    Conditie wordt bij mij eerder minder !

Ben nl. sneller buiten adem door de dbol.

Misschien is het zo dat je gemotiveerder bent tijdens de kuur en er dus sneller doorheen vliegt ?  

Succes verder met de kuur, het gaat iig goed  

Grtz Sjoerd,
    Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 21 2005,21:59)]Kom ook wel eens snel klaar maar of dat nou meteen positief is..
      Kan verder goed kloppen hoor ouwe..

Greets...
      voor jou is dat positief, met weinig inspanning en tijd een voor jou zo groot mogelijk resultaat behaald. Ach en vrouwen blijven toch altijd zeuren dus, beetje egoïsme is wel op zijn plaats tijdens de sex, daar ben je een vent voor.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ja kan ik zeker bevestigen dat je snel door je training heen gaat op dianabol. maar of dat conditie is ? ; bijvoorbeeld na een flinke trap lopen was ik juist helemaal kapot tijdens mn kuur.

groeten

Comment

@Sander: hoe verdeelde jij je dosis van 30 mg. over de dag?
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

succes symmetry

Comment

Eerst 2 keer 15 om ongeveer 12 uur 's middags en dan 8 uur later. En de laatste 3 weken, op jouw advies (van de roidcalculator), eerste keer 15 dan 10 dan 5. Ik dacht met vier uur ertussen maar weet niet meer zeker. Ik ging op beide manieren goed.
              Hoop dat je kilo's blijft winnen.

groeten

Comment

Ik nam er 10 op een dag, verspreid over 5 momenten. Succes!!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

@ BMW5 & jaap: bedankt mannen!

@Sander: ik neem nu 20 mg. om 11:00 en 10 mg. om 15:00 (ik train van 13:00 - 14:00)
                  Op rustdagen 3 x 10 mg. verspreid over de dag. Misschien dat ik ook nog overstap op 15/10/5. Bedankt in elk geval.

Comment

Nog geen last van schenen of onderrug Symmetry ?

Grtz Sjoerd,
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

Nee, Sjoerd, totaal niet! Verbaast mij eigenlijk een beetje, want met winstrol-only was een oefening als bentoverrow haast ondoenlijk en nu doe ik 'm lachend.

Ik ben trouwens flink ziek geweest vanaf afgelopen zondag. T*ring zeg, ik heb nog nooit zo gehoest als de afgelopen dagen. Ik heb wel doorgetraind en heb i.v.m. met een hogere verbranding door koorts nóg meer gegeten dan anders. Vanaf woensdag voel ik me weer wat beter, gelukkig. De weegschaal zegt 94 met nog 3½ week te gaan. Tja, je hebt niet alles in de hand.

Comment

Wat betreft de D-boll heb je in ieder geval geluk dan

Een oefening als bent-over row is idd. over het algemeen een onderrug-killer, hou op schei uit

Dat hoesten is idd. erg lastig en toch zeker als je aan het trainen bent en er een setje mee "om zeep" helpt.

Het gaat nu in ieder geval weer beter, dus nog even 3 1/2 week knallen bro !

Grtz Sjoerd
                        Alias Homer Simpson ...

Comment

Wat mijn opvalt is dat de meeste mensen wel een paar dagen ziek zijn tijdens de kuur, is toch een lichamelijke reactie op de a.s. denk ik..

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sterker nog, hoor het vaak van mensen die d-boll gebruiken.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tis nu wel de tijd om flink ziek te zijn hoor, bijna iedereen die ik ken heeft al de griep gehad.
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Mannen, niet zo dramatisch hè! Ome Sym. is elk jaar in januari ziek, ook zonder d'bol. Dit jaar is het me gelukt om niet ziek te worden, mede door zo'n 2 tot 4 gram vit. C per dag. Maar ja, je houdt het gewoon niet tegen als, zoals Corina zegt, je omgeving het ook te pakken heeft. Ik heb gewoon doorgetraind. Bikkel hè?
                                Ben het echter wel eens met Harold en Cur, dat veel bb ziek worden in hun kuur. Komt gewoon door onbalans in je lichaam. hormoonschommelingen etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X