En nu ben je teleurgesteld?
DA's Test-E/Winny
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNatuurlijk kun je dat niet meten. Maar als je dit soort dingen leest dan schept het wel bepaalde verwachtingen:
Hij trained puur voor zijn uiterlijk en duwt amper zijn kracht stats omhoog.. dit is vanaf mijn oogpunt gezien en ik kan het geheel mis hebben.
Maar in mijn geval.. de eenige 2 oefeningen waar ik mijn kracht stats om hoog wil hebben zijn deadlift en leg press.
Comment
-
Het blijft leuk, de verschillende doelen van powerlifters en bodybuilders.
Al zou ik tien jaar trainen en het fysiek van ts hebben maar toch maar 50 kg benchen, zou het mij werkelijk geen reet uitmaken.
Kracht is leuk en ook wel nuttig, maar voor mij geen doel op zich.
De laatste tijd horen we toch steeds vaker dat het niet gaat om het gewicht, maar vooral om mind-muscle connection.
De stats van sommige mr Olympia deelnemers zijn ook niet altijd in verhouding met hun fysieken, maar ze zien er wel goed uit toch?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Natuurlijk zijn de doelen anders. Ik had gewoon iets hogere krachtstats verwacht op basis van zijn aanleg en anabolengebruik, dat is alles.
Bijvoorbeeld, Iron Mind is ook helemaal bezeten door mind muscle connectie, de spieren goed voelen werken, gewicht is ondergeschikt, etc. maar hij is naturel en heeft hogere stats. Hetzelfde geldt voor Mvos en die is nog kleiner.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNatuurlijk zijn de doelen anders. Ik had gewoon iets hogere krachtstats verwacht op basis van zijn aanleg en anabolengebruik, dat is alles.
Bijvoorbeeld, Iron Mind is ook helemaal bezeten door mind muscle connectie, de spieren goed voelen werken, gewicht is ondergeschikt, etc. maar hij is naturel en heeft hogere stats. Hetzelfde geldt voor Mvos en die is nog kleiner.
Comment
-
Originally posted by dedicated_athlete View PostZo denderend is mn fysiek ook weer niet
en XM was ook altijd wat sterker dan ik. Vooral met legs!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostAls ik me niet vergis is hij 1,70m lang en weegt hij rond de 90kg. Een beetje gedrongen en veel spiermassa dus. Dat zijn vaak de types die goed kunnen squatten en bankdrukken.
Comment
-
Originally posted by XaiaMasters View PostKlopt wat je zegt.. Met benen ben ik sterker .. Maar me kracht bij me borst is om te jankenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: