Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lijkt uit je post dat je zelf de meting hebt gedaan?
Is in principe niet mogelijk zul je door iemand anders moeten laten doen anders krijg je zeker een vertekend beeld.
Hahahhahahh, jaja kan niet stil zitten. Ik zweer dat dit me laatste kuur is. Even lekker afvallen en dan de hele zomer lekker niets meer doen. Zometeen na de kuur even naar de dokter. Even bloed afnemen en laten testen op alles..
Zie dat de resultaten de goede kant op gaan. Vraag me wel af wat ik er allemaal van moet geloven. Eind mei vertel je nog dat dit je laatste kuurtje is, een maand later ben je bijna verliefd op de A.S. Kan aan mij liggen hoor, maar wat klopt er niet?
Hahahhahahh, jaja kan niet stil zitten. Ik zweer dat dit me laatste kuur is. Even lekker afvallen en dan de hele zomer lekker niets meer doen. Zometeen na de kuur even naar de dokter. Even bloed afnemen en laten testen op alles..
Zie dat de resultaten de goede kant op gaan. Vraag me wel af wat ik er allemaal van moet geloven. Eind mei vertel je nog dat dit je laatste kuurtje is, een maand later ben je bijna verliefd op de A.S. Kan aan mij liggen hoor, maar wat klopt er niet?
Liefde maakt blind Jaap, dat weet je toch!?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment