Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ga de tiende week in nu,de laatste twee injecties..het wordt alleen nog de sustanon de laatste week want mijn deca is op haha,.een beetje teveel gezet denk iedere keer..kom net niet uit,maar dat maakt ook niet uit..ben nog steeds erg sterk en blijf hangen tussen de acht en negen kilo winst..ben goed droog dus en daar ben ik goed blij mee..volgende week start ik met de winnie en dan de nakuur..ik eet nog steeds goed alleen soms iets minder,kom dan net niet uit qua tijd..heb denk ik mijn hele kuur rond de 3500 calorieen gezeten en dat was erg schoon eten..we gaan er nog even tegenaan..
vetjes zo, ik ga toch proberen net iets meer uit mijn kuur te halen door vanalles er bij te pakken, van zma tot multivits, bcaas super net eten en veel slapen
Citaat[/b] (king36 @ Aug. 01 2005,07:52)]ik ga de tiende week in nu,de laatste twee injecties..het wordt alleen nog de sustanon de laatste week want mijn deca is op haha,.een beetje teveel gezet denk iedere keer..kom net niet uit,maar dat maakt ook niet uit..ben nog steeds erg sterk en blijf hangen tussen de acht en negen kilo winst..ben goed droog dus en daar ben ik goed blij mee..volgende week start ik met de winnie en dan de nakuur..ik eet nog steeds goed alleen soms iets minder,kom dan net niet uit qua tijd..heb denk ik mijn hele kuur rond de 3500 calorieen gezeten en dat was erg schoon eten..we gaan er nog even tegenaan.. Â
Geweldig goed gozer!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
even een update over mn kuur..ik zit nu in week elf en dit is dag drie dat ik op de winnie zit..ik zal je vertellen dat ik het gewoon merk die winnie..op de een of andere manier heb ik weer een soort andere pomp gekregen en dat is wel lekker zo op t einde..
qua kracht is het eigenlijk met alles hetzelfde gebleven,en gewicht schommelt nog steeds rond de negen kilo winst..lekker doortrainen en goed eten en dan zien we wel hoe het verder gaat..
hee mensen..ben gister begonnen met de nakuur nolva 40 mg en clomid 50 mg..
ik heb tot nu toe bijna tien kilo gepakt aan massa en ziet er goed uit..ga ffe kijken om een fotootje te plaatsen..
merk wel met trainen dat ik wat sneller kramp krijg dan begint het soms echt te branden..maar voor de rest voel ik me helemaal goed..ik houd jullie op de hoogte
nee gebruik ik niet..ik maak de nakuur netjes af en dan kuur ik zeker drie maanden niet..mijn volgende kuur doe ik pas weer rond januari denk en dan alleen maar injecties zeker geen tabs meer..ik ga tot aan de winter hard trainen en dan kijken over drie maanden wat ik over heb gehouden aan deze kuur..
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment