Originally posted by [b
We zijn begonnen
Collapse
X
-
hallo mensen hier een klein verhaaltje over mijn gaande kuur...gaat helemaal goed in totaal al ruim 4 kilo aangekomen nu in twee en eenhalve week en errug sterk..lekker dus.
alleen de gyno nog last van.. erg gevoelig en hard rond de tepels..heb nu drie dagen lang 40 mg per dag geslikt en nu over op de 20 mg per dag..hoelang duurt het ongeveer voor t weg is of is dat bij iedereen verschillend..we zien t wel..gegroet
Comment
-
Zal bij de een sneller weg gaan als bij de ander. Bij mij duurde het tot na de kuur. Werd tijdens het gebruik van nolva niet groter maar bleef wel gevoelig. Kan heel je kuur verpesten...Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Kuur verpesten zal wel loslopen maar het gebruik van nolvadex tijdens je kuur bevorderd niet inderdaad.
Met de nolvadex gewoon doorgaan op 20mg per dag tot het over is. Kan met een week of wat over zijn en ook tot na je kuur duren. Is afwachten helaas...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Hey kerel,
Mocht je er toch veel last van hebben kan je altijd door de dokter het kliertje weg laten halen. Dan komt het nooit meer terug, want 1 maal gehad dan komt het altijd terug. Ik heb ook zo'n leuke knobbel onder mijn tepel. Maar ja hij word niet groter en niet kleiner. Dus wacht wel af....
Gewoon doorgaan met nolvadex en kijk maar hoe het gaat.
mzzl!Use my shit and feel the power!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 14 2005,19:49)]Kuur verpesten zal wel loslopen maar het gebruik van nolvadex tijdens je kuur bevorderd niet inderdaad.
Succes en ik hoop dat het weggaat.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (banaan @ Jun. 14 2005,21:39)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 14 2005,19:49)]Kuur verpesten zal wel loslopen maar het gebruik van nolvadex tijdens je kuur bevorderd niet inderdaad.
Succes en ik hoop dat het weggaat.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
net wat d-men al zei dat als je eenmaal gyno gehad hebt dat het altijd weer terugkomt..ik had het bij mijn eerste kuur toen had ik er al last van alleen nooit wat aan gedaan..
die harde bultjes zijn altijd wel gebleven maar nooit last van gehad..alleen nu na ruim twee weken weer gevoelig..ik blijf gewoon doorgaan met de nolva tot het niet meer gevoelig is.
en wat betreft de kuur ga ik toch van week 10 tot week 13 aan de winstrol..kijken of dat nog wat doet.
voor de rest toch wel al goed gegroeid en lekker sterk..en geen tot weinig vocht dus wel oke denk..ik zit rond de 200 gram eiwitten per dag denk ik probeer het nog wat te verhogen..
ik ga vandaag morgen en vrijdag hard trainen en het weekend houd ik lekker rust ivm het mooie weer..kunnen we weer wat laten zien haha..groetjes mensen
Comment
-
hallo mensen..gaat erug goed met t trainen..behoorlijk sterk en het groeien gaat goed..ben nu bijna drie weken bezig en heb nu al rond de vijf kilo te pakken..weinig vocht dus dat is mooi..alleen de gyno is ###..zit nu een week op de nolva en eigenlijk heb ik t idee dat die schijfjes iets groter en pijnlijker zijn geworden..gewoon blijven slikken toch? zit op 20 per dag..vandaag toch nog lekker getraind ondanks de vermoeidheid en morgen lekker de zon in..de groeten.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]zit nu een week op de nolva en eigenlijk heb ik t idee dat die schijfjes iets groter en pijnlijker zijn geworden..gewoon blijven slikken toch? zit op 20 per dag.
Dianabol aromatiseerd heel makkelijk blijkt maar weer. Kunnen ze beter Gynobol gaan noemenThey call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
Blijven slikken of stoppen/minderen met de dboll als het niet wegtrekt. Bij een van mij kuren kreeg ik de gyno niet weg met nolva (werd ook niet meer maar bleef een gevoelige schijf).
SuccesBanaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment