Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (banaan @ Jun. 21 2005,00:24)]Lijkt me wel 4 kilo doe je natural 2 jaar over. Zal wel wat vocht bijzitten. Maar wat verwachtte je dan in 3 weken aan te komen??
2 jaar??
misschien als je als een oud wijf traind ja of als je 40 plus bent
maar 4 kg kan je wel in en jaartje bij elkaar boxen hoor
Tot nu toe niks meer gedaan. Denk er ook over om tijdje uit de gym te blijven, Snip, en in de zomermaanden wat te gaan mountainbiken. De drive is er een beetje uit op het moment en ontzettend veel last van hooikoorts, ondanks de medicijnen.
Citaat[/b] (banaan @ Jun. 21 2005,00:24)]Lijkt me wel 4 kilo doe je natural 2 jaar over. Zal wel wat vocht bijzitten. Maar wat verwachtte je dan in 3 weken aan te komen??
nou ik heb daar eigenlijk niet zo over nagedacht, maar dianabol is geen wonder middel heb ik al lang begrepen. Je leest toch in die bladen en kijkt naar foto's van de pro's. Zal hierna eens iets anders proberen. Ik ben tot nu toe wel tevreden, maar wacht af hoeveel ik er van overhoud. Moet nog 2,5 weken.
Deze week gaat het hard ik zie mezelf veranderen in de spiegel. Alles is mooi vol geworden. Door dat ik naar het strand ben geweest en bruin ben geworden lijkt het echt mooi. Ben erg tevreden over hoe het de laatste dagen gaat. Ben tevreden nu maar hopen dat ik het hou in mijn nakuur.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment