Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag begonnen met week 2.
Vanavond 2ML test voor het slapen gaan.
Schouderpijn is geheel verdwenen nu, kan weer bijna maximaal gaan.
Heb inmiddels een PR gezet met deadlifting 3X 120KG.
Tepels worden al wat meer gevoelig (geen schijven)
Even kijken hoe het in week 2 gaat anders schroef ik de nolva op naar 20MG per dag.
Dbol kickt ook wel in ben lekker vol en hard maar toch ook wat vocht in mijn handen en gezicht.
Voedsel gaat goed zit nu weer een bord macaroni naar binnen te werken.
Vanavond weer knallen : Schouders en Borst.
Oja vannacht gewoon wakker geworden van de honger, heb ik nog nooit gehad
Maarja is niet vreemd als je 4 a 4500 Kcal per dag vreet.
Stats :
104,8 KG
12,8 % BF
PR komen nog ik wacht even de kick start af !!
Dianabol merkte ik al na 3 dagen. Na een week ben je volop aan het knallen op dianabol.
Klote dat er nu al gyno optreedt. Goed mee uitkijken.
3x120 deadlift is een pr voor je? ben je pas met de oefening begonnen of is het een typfout?
Dat ik gevoelige tepels heb wil niet zeggen dat er al gyno optreed, heb gewoon wat gevoelige tepels.
Als er schijf vorming komt dan moet ik opletten idd. (Hormoon spiegel)
Met 120KG Deadlift is tot nu toe mijn persoonlijk record.
Dit omdat ik ongeveer 1,5 jaar gelden door mijn rug ben gegaan en inmiddels heel vaak mijn onderrug heb moeten vermijden. na enig lichte oefeningen begint voelt het weer beter en kan ik nu rustig aan zwaarder trainen.
Ja 120KG is voor de meeste niks voor mij een PR.
Gisteren schouders getraind vertical dumbell press 40KG 12X ook een PR.
Dbol doet idd zijn werk.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment