Kuurlog 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Ik denk dat je onbewust toch aardig wat zout binnen gaat krijgen met dat brood en die plakken kipfilet. Vocht zal je wel gaan vasthouden.

En cheaten is nooit nodig. Wel lekker.
    5 boterhammen zal mee vallen toch? Kipfilet is wel echt ziek hoor, schrok echt toen ik laatst op de verpakking keek. Ja sowieso wel wat vocht, maar ik hoop niet veel. Wil sowieso geen opgezette kop hebben. Dan liever maar brood vervangen door iets anders. Ik kijk dit even aan, is een heerlijk dieet zo. Dus ben benieuwd.

Comment

Morgen thuis optrekken en buik trainen, sportschool dicht in de ochtend en de rest van de dag werken jammer genoeg. Maar woensdag waarschijnlijk ook niet kunnen trainen, ik heb om 11 uur afspraak bij tattoo shop en ga mn onderarm vol zetten. Dit zal zo'n 5/6 uur duren zonder rust dus moet de rust er nog bij gerekend worden en dan nog naar huis rijden. Misschien na het zetten als ik er geen last van heb en ik het ergens goed kan schoonmaken meteen door naar sportschool om legday te knallen. Anders donderdag legday en vrijdag rug biceps etc. Pff 2 dagen niet trainen , ben veelte gemotiveerd dit niet te doen. Heb wel het gevoel dat npp serieus al werkt. Meer dorst, meer honger, voel me voller en heb het erg warm steeds, vaak even van die opvliegers ook. Maar gisteren gezet, is korte ester maar dit lijkt me erg snel haha

Comment

Klopt dat je het al begint te voelen hoor..met test p enz werd ik na 6 a 7 dagen al heerlijk sterk en vol
        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
          Klopt dat je het al begint te voelen hoor..met test p enz werd ik na 6 a 7 dagen al heerlijk sterk en vol
          Ja test p voelde ik ook al snel indd, 3 dagen volgens mij. Maar 1 dag is wel heel snel haha, dacht dat ik kracht ook al voelde. Maar dacht nahh mindfuck hahaha. Zin om te trainen !!! Echt niet leuk, kan niet stil zitten joh..

Comment

Originally posted by BacoChris View Post
            Ik kom indd uit een kleine cut, zit nu op ongeveer 4300kcal. Clean bulk en heb het gevoel dat ik nog steeds wat vet verlies. Volgende week 4500kcal eten. Maar jullie zeggen dus in een bulk is cheatday/meal niet nodig? Ook niet in een clean dieet? En ik cheat meestal samen met mn vriendin, dan is het meer gezellig. Maar in mn eentje cheaten vind ik niks aan, dan ga ik liever door met mn dieet.

verder vandaag getraind. Borst, schouders, triceps. Eens andere oefeningen en ga nu tijdje andere oefeningen doen. Moet echt meer afwisselen, kwam steeds weer terug op de oefeningen die ik altijd deed en die goed voelen. Nu echt iets anders gaan doen, even mn spieren weer prikkelen. Ik ben van plan 5 weekjes deze kuur te doen. Als het lekker gaat, ga ik door. Ik eet geen extra zout alleen uit brood en kipfilet plakjes een beetje. Verder drink ik veel water en hoop ik geen vocht vast te gaan houden of weinig. Vandaag in de sportschool op de weegschaal gestaan 87,4kg. Dit was eerst 85kg ong in de sportschool. Thuis moet ik nog even de batterijen vervangen dan kan ik weer nuchter en alles wegen. Volgende week maandag vet% weer opmeten. 2 weken geleden zat ik op 10,5%. Wat ik zelf niet geloof en iedereen geeft me 8/9%. Vanavond ook maar eens armen opmeten, omtrek. Best benieuwd eigenlijk. Verder natuurlijk nog geen nieuws van mijn kuur. Maar wel denk ik dat npp midden in de week aan zn werk begint. Voelt nu al zo beetje, zal placebo kunnen zijn. Maar dat maakt me niet uit. Beide is goed
            Zal door de tren nog wel erger worden haha

Comment

Originally posted by imation View Post
              Zal door de tren nog wel erger worden haha
              Wat wordt door de tren erger haha? En het is eerst deze kuur en dan weer 4 weken op test 250mg en dan test tren mast kuur

Comment

het honger gevoel

Comment

ik volg

Comment

Originally posted by imation View Post
                    het honger gevoel
                    Oohh haha ja dat zal nog wel erger zijn. Vorige keer wel, maar nu ook veel honger maandag kcal verhogen

Comment

Leuke kuur ik volg

Comment

Welkom dtrbb en scorpio !

Comment

Hoelang duurde het de vorige x dat je iets ging merken van de ace?

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                            Hoelang duurde het de vorige x dat je iets ging merken van de ace?
                            Nooit ace gezet man, alleen tren e. Test p wel gezet en dat merkte ik binnen 3 dagen denk ik. Nu zweet ik me hele dag dood (erger dan bij tren, maar zal ook aan t weer liggen) en ook meer honger dan tren en gvd meer dorst ook niet normaal. Droge mond als een woestijn steeds .. Verder geen last van die sufheid van test wat ik normaal heb maarja moet nog meer test zette zit pas 250mg in. Morgen volgende 250 en vrijdag andere 250 haha. Dus kan nog veel veranderen. Voel me wel super goed en maakte voor de grap foto van mn rug in werkshirt en schrok zelf gewoon. Dat ie zo groot was met shirt zonder aan te spannen (werkshirt zit strak) was evht even onder de indruk. Dit heeft niks tr maken met npp ofzo hoor haha wilde ik gewoon even melden. Armen vanavond opmeten denk, nog niemand thuis geweest om het te doen.

Comment

Ik moet sneller stoppen met kuren dan verwacht van mijn ouders. Nu wil ik in de zomer wel gewoon mooi droog staan, maar ik wil niks/ tot weinig verliezen. Wat is wijsheid? Ik hoop dat ik tot eind mei mag doorgaan. Stoppen met een cut kuur? Dus laatste weken cutten en dan zo mn nakuur in? In mn nakuur 500kcal erop boven op doen als wat ik at in de cut ? Om spierverlies tegen te gaan?

Comment

Stoppen van je ouders. ..? Leg eens uit
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X