Originally posted by Indiana
View Post
Kuurlog 1.0
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostIk vind het wel erg licht. En ik ben 1.68 m
Maybe voor jou omdat je big as hell bent haha, maar gemiddeld gezien is het best zwaar voor iemand van 169cm.
In bodybuilder/Powerlifter termen is het niet zwaar nee. Maar het is zeker niet licht. licht is 50kg op 169cm
Comment
-
Originally posted by Indiana View PostHaha maar het is niet licht.....
Maybe voor jou omdat je big as hell bent haha, maar gemiddeld gezien is het best zwaar voor iemand van 169cm.
In bodybuilder/Powerlifter termen is het niet zwaar nee. Maar het is zeker niet licht. licht is 50kg op 169cm
Wat koek je nou man Hij is zeker niet ondervoed en/of heeft hij ondergewicht. Maar voor een lifter is hij gewoon licht hoor En ik ben niet big as hell, ik ben gewoon iets minder licht!
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Posthaha, ik snap er de ballen niet van maar toch vind ik het grappig
en die van M. drijven doe je in het water en jagen in t bos :P
met andere woorden. niet zo gehaast zijnMangs wa, aait nich
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostWat koek je nou man Hij is zeker niet ondervoed en/of heeft hij ondergewicht. Maar voor een lifter is hij gewoon licht hoor En ik ben niet big as hell, ik ben gewoon iets minder licht!
En ja voor een lifter is het licht afhankelijk van zn startpunt maar mensen roepen al zo snel bij een getal: JE BENT LICHT!
valt best mee bij deze kerel joh. En nogmaals jij bent echt wel big als ik je log lees, damn.... :P
Comment
-
Originally posted by Indiana View PostHaha dat jij big as hell bent staat vast hoor! Wedstrijdmateriaal and you know it:P
En ja voor een lifter is het licht afhankelijk van zn startpunt maar mensen roepen al zo snel bij een getal: JE BENT LICHT!
valt best mee bij deze kerel joh. En nogmaals jij bent echt wel big als ik je log lees, damn.... :P
Dat zegt in ieder geval dat het relatief is. Net zoals iemand sterk vinden of niet. Valt eigenlijk niet zo veel over te discussiëren omdat het zo persoonsgebonden is.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostDat je mij big as hell vind en hem niet licht zegt toch ook iets
Dat zegt in ieder geval dat het relatief is. Net zoals iemand sterk vinden of niet. Valt eigenlijk niet zo veel over te discussiëren omdat het zo persoonsgebonden is.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostIk vind het wel erg licht. En ik ben 1.68 mOriginally posted by generation_iron View PostWat koek je nou man Hij is zeker niet ondervoed en/of heeft hij ondergewicht. Maar voor een lifter is hij gewoon licht hoor En ik ben niet big as hell, ik ben gewoon iets minder licht!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Indiana View PostHaha dat jij big as hell bent staat vast hoor! Wedstrijdmateriaal and you know it:P
valt best mee bij deze kerel joh. En nogmaals jij bent echt wel big als ik je log lees, damn.... :PMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: