Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Opzich is 70kg niet licht op 1m69. Toch heb je ook redelijk wat BF%.
NIet gelijk deze man op zn stats afbranden. Maybe is 70kg op 16% bij jullie super licht. MAar de meesten van jullie zijn 180CM of groter. Toch kan je er best nog een hoop uithalen zonder AAS
EDIT: Zie nu pas dat je al bent begonnen. Dan kan ik enkel zeggen:
Regel een nakuur. train vaak en blijf dit na je kuur ook doen en goei er een hoop goed voer in
Maybe voor jou omdat je big as hell bent haha, maar gemiddeld gezien is het best zwaar voor iemand van 169cm.
In bodybuilder/Powerlifter termen is het niet zwaar nee. Maar het is zeker niet licht. licht is 50kg op 169cm
Wat koek je nou man Hij is zeker niet ondervoed en/of heeft hij ondergewicht. Maar voor een lifter is hij gewoon licht hoor En ik ben niet big as hell, ik ben gewoon iets minder licht!
Wat koek je nou man Hij is zeker niet ondervoed en/of heeft hij ondergewicht. Maar voor een lifter is hij gewoon licht hoor En ik ben niet big as hell, ik ben gewoon iets minder licht!
Haha dat jij big as hell bent staat vast hoor! Wedstrijdmateriaal and you know it:P
En ja voor een lifter is het licht afhankelijk van zn startpunt maar mensen roepen al zo snel bij een getal: JE BENT LICHT!
valt best mee bij deze kerel joh. En nogmaals jij bent echt wel big als ik je log lees, damn.... :P
Haha dat jij big as hell bent staat vast hoor! Wedstrijdmateriaal and you know it:P
En ja voor een lifter is het licht afhankelijk van zn startpunt maar mensen roepen al zo snel bij een getal: JE BENT LICHT!
valt best mee bij deze kerel joh. En nogmaals jij bent echt wel big als ik je log lees, damn.... :P
Dat je mij big as hell vind en hem niet licht zegt toch ook iets
Dat zegt in ieder geval dat het relatief is. Net zoals iemand sterk vinden of niet. Valt eigenlijk niet zo veel over te discussiëren omdat het zo persoonsgebonden is.
Dat je mij big as hell vind en hem niet licht zegt toch ook iets
Dat zegt in ieder geval dat het relatief is. Net zoals iemand sterk vinden of niet. Valt eigenlijk niet zo veel over te discussiëren omdat het zo persoonsgebonden is.
Ik ben lichter dan hij en net zo lang als jullie.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment