Originally posted by generation_iron
View Post
Mijn eerste kuurtje ( winstrol orals)
Collapse
X
-
Hoi, gister heb ik light/moderate push training gehad.
Leg press:
- 12 x 150kg
- 12 x 150kg
- 12 x 150kg (gaat niet hoger)
Bulgarian squat:
- 12 x 2x10kg dumbbells
- 12 x 2x10kg dumbbells
- 10 x 2x10kg dumbbells (wat een heeerlijke oefening, nog nooit gedaan en ging helemaal kapot).
Dumbbell floor press
- 12 x 2x16kg
- 12 x 2x22,5kg
- 12 x 2x22,5kg (deze oefening ga ik schrappen vanwege m'n schouder, al voelde hij erg goed aan).
Cable fly:
- 12 x 15kg
- 12 x 15kg
- 12 x 15kg
Triceps concentration extension
- 12 x 9kg
- 12 x 9kg
- 12 x 9kg (ging lekker, volgende keer omhoog).
Dumbbell lateral raise
- 8 x 11kg
- 8 x 12kg
- 7 x 12kg
Overhead barbell shrug
- 10 x 25kg
- 10 x 25kg
- 10 x 30kg
Seated calf extension
- 12x 150kg
- 15x 150kg
- 16x 150kg (max op apparaat helaas).
Merkte bij deze workout dat ik een aantal oefeningen moet gaan switchen i.v.m. mijn schouder.
nadat ik de dumbbell floor press gedaan had kreeg ik last van mijn schouder, die ook weer een beetje terugkwam bij de shrugs en de lateral raise.
Voor de rest voelde m'n benen heerlijk en kapot aan. nu een dag rust en morgen weer met heavy pull schema beginnen! heb er alweer zin in.
negatieve Sides van winny:
- een redelijke knepper van een puist op mijn schouder
- kreeg gister af en toe koppijn, met intervallen zeg maar. nadat ik een banaan had gegeten was 't vrijwel voorbij.
- droogleggen van gewrichten wat ook te merken is. (mocht dit echt vervelend gaan worden stop ik abrupt met de kuur).
Positieve sides:
- zin om te sporten, flinke motivatie en energie.
- flinke pomp
- 2 kg aangekomen in 2 weken ( al had ik waarschijnlijk ook 75% hiervan met voeding alleen kunnen halen).
Dit tegenover elkaar zetten zet toch inderdaad vraagtekens bij het gebruik van winstrol.
Comment
-
Originally posted by Dorkykong View PostHoi, gister heb ik light/moderate push training gehad.
Leg press:
- 12 x 150kg
- 12 x 150kg
- 12 x 150kg (gaat niet hoger)
Bulgarian squat:
- 12 x 2x10kg dumbbells
- 12 x 2x10kg dumbbells
- 10 x 2x10kg dumbbells (wat een heeerlijke oefening, nog nooit gedaan en ging helemaal kapot).
Dumbbell floor press
- 12 x 2x16kg
- 12 x 2x22,5kg
- 12 x 2x22,5kg (deze oefening ga ik schrappen vanwege m'n schouder, al voelde hij erg goed aan).
Cable fly:
- 12 x 15kg
- 12 x 15kg
- 12 x 15kg
Triceps concentration extension
- 12 x 9kg
- 12 x 9kg
- 12 x 9kg (ging lekker, volgende keer omhoog).
Dumbbell lateral raise
- 8 x 11kg
- 8 x 12kg
- 7 x 12kg
Overhead barbell shrug
- 10 x 25kg
- 10 x 25kg
- 10 x 30kg
Seated calf extension
- 12x 150kg
- 15x 150kg
- 16x 150kg (max op apparaat helaas).
Merkte bij deze workout dat ik een aantal oefeningen moet gaan switchen i.v.m. mijn schouder.
nadat ik de dumbbell floor press gedaan had kreeg ik last van mijn schouder, die ook weer een beetje terugkwam bij de shrugs en de lateral raise.
Voor de rest voelde m'n benen heerlijk en kapot aan. nu een dag rust en morgen weer met heavy pull schema beginnen! heb er alweer zin in.
negatieve Sides van winny:
- een redelijke knepper van een puist op mijn schouder
- kreeg gister af en toe koppijn, met intervallen zeg maar. nadat ik een banaan had gegeten was 't vrijwel voorbij.
- droogleggen van gewrichten wat ook te merken is. (mocht dit echt vervelend gaan worden stop ik abrupt met de kuur).
Positieve sides:
- zin om te sporten, flinke motivatie en energie.
- flinke pomp
- 2 kg aangekomen in 2 weken ( al had ik waarschijnlijk ook 75% hiervan met voeding alleen kunnen halen).
Dit tegenover elkaar zetten zet toch inderdaad vraagtekens bij het gebruik van winstrol.
Comment
-
Glucosamine is redelijk overschat hoor, zelfs als je er een paar maanden voor de kuur start.
Wel grappig dat je al zo snel concludeert dat Winny toch niet zo super is.
Vaak merk je pas na een paar weken wat van winny, op de sides na.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
-
Ik gebruik inderdaad al een geruime tijd glucosamine, maar denk niet dat het een wondermiddel zal zijn voor deze ''irritante'' side.
Maar goed, een gewaarschuwd mens telt voor 2
Ik blijf nog even doorgaan met de kuur en ga rekening houden met sommige oefeningen
Comment
-
-
Originally posted by quibus View PostHoe weet je dat?
Misschien was het zonder nog veel erger
Maar ik ken wel meer mensen die regelmatig winstrol nemen en die merken geen verschil.
Al gebruiken die het vaak als kickstart voor 4 weken en vaak beginnen na die 4 weken de echte gewrichtsklachten.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
6 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment