Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@generation_iron haha je zit er dicht in de buurt, had 2 maanden terug uit de hand gelopen ruzie met een chick. had een kaartje voor festival bij haar gekocht kaartje nooit gekrege heb haar tas toen gepakt en gezegd dat ze m kreef wanneer ik mn geld terugkreeg. vervolgens heeft ze aangifte gedaan maar stelt niet zoveel voor.
Training vandaag
Squat
5x145
5x145
5x145
5x145
5x145(had laatste setje gefilmd, kan eigenlijk wel wat dieper zakken. dus volgende week wat lager gewicht en dan filmen kijken of ik dan wel diep genoeg ga.)
Je bent bang om herkent te worden aan een foto. Maar je zegt wel van die specifieke dingen waardoor je juist herkent kan worden, beetje tegenstrijdig allemaal.
Ook maar dat vind ik, zijn kuurlogs zonder foto's een beetje saai om te volgen.
Maar wens je wel veel succes nog deze kuur en hopen dat je de meeste massa mag blijven houden!
Deze week heel druk gehad dus niet aan gedacht om mn trainingen hier te shrijven, hier een foto van afgelopen zaterdag @91 kg wel beetje crappy belichting1430565477913.jpg
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment