Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 02 2005,13:18)]Volgens de roidcalculator zou je beter kunnen beginnen met 250mg en daarna verhogen naar 500mg om vervolgens ook weer zo aftebouwen. Iets wat vroeger veel zo werd gedaan en al een poosje achterhaald is.
Eén van de theoriën hierachter is dat als je de eerste 1 a 2 weken meteen groete hoeveelheden zet je receptoren de rest van de kuur veel minder gevoelig zouden zijn.
Greets...
ik heb die gebruikt, nu is mijn vraag hoe kan ikz ien of mijn bloedwaardes stabiel zijn, in de diagram gaat het opbouwend naar een piek en dan weer abouwend enzo continu dus denk wel dat goed zit of ni?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment