Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja en real weet van meespreken.
Trouwen man, ppff kan er niet van over brucie, kids oke maar trouwen, zijn alle as misschien naar je hoofd gestegen en kan nje niet meer helder nadenken
Maar gefeliciteerd kerel, mogen we naar het trouwfeest komen
ja dat zou mooie grap zijn ben druk aant sparen voor een pak... euh. eigeluk mn moeder. die wil mn pak betalen. daar had ik niet zo heel veel bezwaar tegen
jaja. jaar van bruce. en jenny dan maar dan is het nog iets langer dan een jaar. als het aan haar ligt wordt het oktober/november maar ja... eerst huisie klaar
hierbij een kleine indruk (is veel erger/meer werk dan het lijkt)
dat is een hele klus zo. heb ik het zelf ook een keer heel erg extreem aangepakt. en ik kan je nu zeggen ik doe het nooit meer weer.
nou ben ik ook geen bouwvakker van beroep of zo, maar al die tegenslagen pfffff.
nee voor mij niet meer, dus petje af dat je zoveel verbouwt en nog eens traint en tijd heb voor je vrouwtje.
zo je bent het indd flink aan het aanpakken, een verbouwing zit meestal tegen, maar tis zo fijn als het klaar is.
wordt wel een stuk groter zo te zien.
wanneer is de housewarmingparty
ik heb een metselaar en een timmerman voor de aanbouw. voor de rest idd alles zelf. ook de metselaar help ik. (opperman, scheelt enorm)
heb ook zelf die stutten gezet en de balk erin geklooid. is 585kg
deze maand wil ik het dak erop. heb ik kamer/keuken van bijna 60m2
ik heb dus idd al aardig wat tegenslagen gehad. volgens mij is dat altijd zo. en het is erg deprimerend en ontmoedigend. was dus echt aan vakantie turkije toe. heb er 15 dagen gelegen en gechilld haha. daarna weer vol goede moed er tegenaan.
kan dit jaar nog 5-6 wken vrij nemen, dus dat komt goed.
boven bijvoorbeeld heb ik alle muren eruit gehaald en helemaal opnieuw ingericht met ytong muren. nog nooit gedaan, nu incl. kozijnen en alles. staat als een huis. ben wel elektricien gweest, dus uiteraard zal het elektrische gedeelte vreseluk modern en makkelijk worden gege.
zal plaatje van mn vloer erbij doen. (dat wordt em, want jenny wil alleen die) lol
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment