Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hahahhaa brucie, ik heb mijn eigen huis ook verbouwd (zit nu wel al 12jaar in de bouw) , en weet hoeveel keren de vrouwen van mening kunnen veranderen, denk dat ik in totaal 5 muren heb gemetst en terug heb moeten afbreken omdat ze het niet goed vond. mijn woning was wel iets groter 7 meter breed en 25 meter diep, living, eetplaats , keuken,badkamer (2) en 5 slaapkamers, heb ik 2 jaar aan gewerkt elke dag na mijn uren en in de vakanties
IK vind dat de slimste actie van iedereen hier. alle topics worden vervuild door van alles en nog wat. Op deze manier ben je verzekerd van een onzin-vrij verslag en als iem. niet de moeite neemt om naar het discussie topic te linken, zal zijn/haar antwoord ook niet erg interessant of waardevol zijn.
idd kom ik er nu achter dat commentaar niet zo veel gegeven zal worden, maar ja, uiteindelijk gaat het toch om hoe het log eruit ziet. we hebben zoals male striper zegt denk ik geen een zuiver log. dus ik zou dat wel van iemand willen zien achteraf. en die zijn er niet zoveel. ja, 35 paginas, die over heel veel dingen gaan.
maar... geefnie... het komt goed! 35 paginas jaarverslag
missch. kom ik dan nog es in de boeken van necedo.
ik vind het ook wel een slim idee eigenlijk, zo lees je alleen maar hoe het diegene in dat jaar is vergaan, staat er te veel onzin tussen dan zal je dat niet snel lezen.
Kan van de foto af niet zien hoe groot die is, als het zo'n mega ding is kan ik me wel vinden in de beschrijving van Corina...
Als het echter niet te groot is en je dus wat meer moet kijken wat het eigenlijk precies is vind ik hem juist wel mooi!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment