Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
tuuk ister bier.
nee, alleen achtergrond muziek.
ik moet jullie nog veel leren zie ik al.
een receptie in urk is zeer soms met een bandje, maar meestal echt een receptie. dus veel talking. daarnaast toneelstukjes over de nerten die trouwen. en evt. spelletjes.
oudbollig? echt niet. dat is leuk, want ik verheug me er nu al op dat ik fokking voor l.u.l sta
en de gezelligheid is er wel. lekker ouwehoeren ennuh.....
edit: ps. testo: beerenburgh is ook errug lekker ouwe
hm... zie net mn avatar. moeten jullie je scherm es donker zetten en dan naar mijn avatar kijken. WAT EEN SEMI PRO AL MAN
Met mijn vrienden kost het alleen geld dus dat schiet niet op maar ga zeker trouwen we zijn al verloofd btw.... maar word wel een feest anders doe ik het niet
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment