Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

neej das waar maar als je voor pure gewichttoename in massa gaat zal ik toch wel iets meer als normaal nemen.

Comment

@t JTB klopt het eten kost ook veel geld maar is te doen..En het op te eten zal de ene dag makkelijker gaan als de andere dag door mijn werkzaamheden maar het er in stouwen komt wel goed over de hoeveelheid eiwit zijn verschillende discussies. ik rekenen 3 gram per kilo gram lichaamsgewicht dus dna kom je op 270 uit.. plus de toename ingewicht tijdens je kuur waar je eetschema en toenname moet op aan passen. Ik heb laatst bloeddruk en waardes laten controleren en dat was allemaal oke!

@t Mr Symmetry Dat is een goede en zal je advies gebruiken!

@t Xenogear blijven vreten

Comment

mooie kuur man..ik zou de hele kuur 10 of 20 mg nolvadex erbij nemen..blijf je lekker droog..en wat het eten betreft ziet het er goed uit je schema,alleen probeer schoon te eten en eiwitten niet overdrijven..als jij zes maaltijden per dag eet en bij elke maaltijd 40 mg eiwit eet is dat ruim voldoende man..greetz

Comment

Vraagje nog: hoeveel mg. oxy neem je per dag? 6 weken is nogal lang. Je zou de eerste zijn die het volhoudt, volgens mij. 50 mg. per dag is genoeg als het je eerste keer oxy is.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@t king 36 thanx voor de tip zal het 1 en ander veranderen

@t Mr. Symmetry ik begin met 50 mg kijken hoe ik daar op reageer de eerste week.. anders word het 100 mg..

Comment

succes kerel met kuur en voeding schema zit er goed uit

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (justified @ Aug. 19 2005,22:50)]@t Mr. Symmetry ik begin met 50 mg kijken hoe ik daar op reageer de eerste week.. anders word het 100 mg..
                Ik zou het echt lekker op 50 mg. houden. Anders eventueel 75 mg, door de tabletten te breken. 100 mg. is een heel zware dosis. Zelfs de pro's komen zelden boven de 150 mg.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@t bmwm5power thanx mate we gaan ons best doen!

@T Mr. Symmerty Ik zal het in me achterhoofd houden heb tabletten van 25 mg dus hoef niet te breken

Comment

toch snap ik niet dat niemand aanraad hcg erbij toe tevoegen..

Comment

@t Punani mocht het nodig zijn ik heb het liggen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X