Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@curiosio De test en de deca gaan inderdaad pas naar 3 weken werken maar ze werken dan ook nog 3 weken door naar je laatste injectie dus snap ik eigenlijk niet waarom dit een reden is waarom er niet op te gainen is.
Kijk ik wil alleen weten of hier mee te gainen is weet ook wel dat je beter dbol sus en deca samen kunt gebruiken. Maar je kunt ook denken beter licht beginnen zodat je later alsnog zwaarder kunt gaan kuren vandaar zo'n kuur. Dus wil graag weten of er mensen ervaring hebben met zo'n soort kuur.
Greetz Gerwin
Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Citaat[/b] (gerwin1000 @ Sep. 07 2005,12:57)]@curiosio De test en de deca gaan inderdaad pas naar 3 weken werken maar ze werken dan ook nog 3 weken door naar je laatste injectie dus snap ik eigenlijk niet waarom dit een reden is waarom er niet op te gainen is.
Omdat na die 3/4 weken net je bloedwaardes stabiel worden en die dus meteen weer gaan afnemen waardoor je eigenlijk geen moer gaat merken.
En het is gewoon absoluut niet de manier waarop je een kuur samen gaat stellen.
Als je eerst een lichte kuur wil doen is het mij best maar dan hoor je andere middelen te gebruiken en niet 3 weken het ene middel en dan 3 weken het andere middel.
Citaat[/b] (gerwin1000 @ Sep. 07 2005,12:57)]@curiosio De test en de deca gaan inderdaad pas naar 3 weken werken maar ze werken dan ook nog 3 weken door naar je laatste injectie dus snap ik eigenlijk niet waarom dit een reden is waarom er niet op te gainen is.
Omdat na die 3/4 weken net je bloedwaardes stabiel worden en die dus meteen weer gaan afnemen waardoor je eigenlijk geen moer gaat merken.
En het is gewoon absoluut niet de manier waarop je een kuur samen gaat stellen.
Als je eerst een lichte kuur wil doen is het mij best maar dan hoor je andere middelen te gebruiken en niet 3 weken het ene middel en dan 3 weken het andere middel.
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 07 2005,18:54)]Als je dan toch weinig wilt gebruiken, waar niks mis mee is, neem dan een test-only. 250mg om iedere 5 dagen en dat minimaal 8 weken.
Duidelijke taal. Is ook de favoriet van Snipke...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment