Deca + test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca + test

Een maat van mij wil een eerste kuurtje nemen die bestaat uit 4 weken test en dan 4 weken deca. Zou hier een leuke gain mee te behalen zijn.

Greetz Gerwin
    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Nee.

Deca werkt pas na 3 weken en de test ook. Tenzij je test-prop neemt maar dan moet je minimaal om de andere dag zetten.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kuurtje van 8 weken van maken en dan test en deca tegelijk pakken. Hoopjes voorbeelden staan al op dit forum!

Suc6
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

10 weken en D boll der bij
        Who's the Chef

Comment

dat van testo is wel een goed voorbeeld

Comment

@curiosio De test en de deca gaan inderdaad pas naar 3 weken werken maar ze werken dan ook nog 3 weken door naar je laatste injectie dus snap ik eigenlijk niet waarom dit een reden is waarom er niet op te gainen is.

Kijk ik wil alleen weten of hier mee te gainen is weet ook wel dat je beter dbol sus en deca samen kunt gebruiken. Maar je kunt ook denken beter licht beginnen zodat je later alsnog zwaarder kunt gaan kuren vandaar zo'n kuur. Dus wil graag weten of er mensen ervaring hebben met zo'n soort kuur.

Greetz Gerwin
            Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

gewoon 10 weken gebruiken

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (gerwin1000 @ Sep. 07 2005,12:57)]@curiosio De test en de deca gaan inderdaad pas naar 3 weken werken maar ze werken dan ook nog 3 weken door naar je laatste injectie dus snap ik eigenlijk niet waarom dit een reden is waarom er niet op te gainen is.
                Omdat na die 3/4 weken net je bloedwaardes stabiel worden en die dus meteen weer gaan afnemen waardoor je eigenlijk geen moer gaat merken.

En het is gewoon absoluut niet de manier waarop je een kuur samen gaat stellen.

Als je eerst een lichte kuur wil doen is het mij best maar dan hoor je andere middelen te gebruiken en niet 3 weken het ene middel en dan 3 weken het andere middel.

Comment

Waardeloze kuur, zonde van je lichaam en je geld.
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Testo @ Sep. 07 2005,17:11)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (gerwin1000 @ Sep. 07 2005,12:57)]@curiosio De test en de deca gaan inderdaad pas naar 3 weken werken maar ze werken dan ook nog 3 weken door naar je laatste injectie dus snap ik eigenlijk niet waarom dit een reden is waarom er niet op te gainen is.
                    Omdat na die 3/4 weken net je bloedwaardes stabiel worden en die dus meteen weer gaan afnemen waardoor je eigenlijk geen moer gaat merken.

En het is gewoon absoluut niet de manier waarop je een kuur samen gaat stellen.

Als je eerst een lichte kuur wil doen is het mij best maar dan hoor je andere middelen te gebruiken en niet 3 weken het ene middel en dan 3 weken het andere middel.

Comment

Testo geeft het antwoord al en mijn nee leek me ook een duidelijke...

Als je dan toch weinig wilt gebruiken, waar niks mis mee is, neem dan een test-only. 250mg om iedere 5 dagen en dat minimaal 8 weken.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 07 2005,18:54)]Als je dan toch weinig wilt gebruiken, waar niks mis mee is, neem dan een test-only. 250mg om iedere 5 dagen en dat minimaal 8 weken.
                        Duidelijke taal. Is ook de favoriet van Snipke...
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Comment

Wie zegt dat ik wil gaan gebruiken
                            Maar goed jullie commentaar is duidelijk weggegooid geld.

Greetz Gerwin

Comment

U begrijpt ons helemaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X