Wanneer te kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat mij betreft wordt deze zinvolle discussie straks een sticky, Cur. Kunnen nieuwkomers veel van leren.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 09 2005,09:57)]Wat mij betreft wordt deze zinvolle discussie straks een sticky, Cur. Kunnen nieuwkomers veel van leren.  
      Ik weet het niet. Ben het met een aantal meningen niet helemaal eens.
      Heb ook weer geen zin om de discussie aan te gaan eigenlijk omdat het altijd op hetzelfde neer komt.

Ik zal het nooit helemaal eens worden met bv Corrie, Feel, Bruce en Xeno. (Zo zijn er meer) Hun mening wordt bepaald door wat ze zelf doen (bij Corrie haar man Rien) Let op, ik veroordeel helemaal niks maar ik vind de motivatie erg gericht op het vergoedelijken van wat ze zelf doen. Moet wel zeggen dat, hoewel bij de één meer dan bij de ander, het heel erg open en eerlijk gebeurd waarvoor respect!

Waarschijnlijk neem ik de vraag van dit topic te letterlijk?

Misschien dat Snipke en Shannasse er naar willen kijken en er eventueel een sticky van kunnen maken?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Alle reacties die niets met de discussie te maken hebben heb ik verwijderd om het overzichtelijk te houden. Mocht het een sticky worden is dat wel zo handig

Deze wordt ook verwijderd..

Greets...

Comment

Mijn mening wordt niet bepaald doordat rien er mee bezig is, zoals ik al zo vaak heb gezegt ik zou er ook mee begonnen zijn als ik geen vrouw was, en ik train ook pas een jaartje.
          En tuurlijk wordt het vergoedelijkt met waar je zelf mee bezig ben, dat doen we toch allemaal.

Je hebt indd gelijk Cur, wat betreft dat het een discussie zonder eind is.

Iedereen heeft een andere mening en iemand zijn mening wil niet zeggen dat dat de juiste is.

Kortom er is geen standaard princiepe van wanneer te kuren.
          Maar ik vind wel, dat als iemand er mee begint dat ie het moet doen met zijn volle verstand.

Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Sjah ik zal helaas nooit meer een goede verklaring kunne geven vanaf waneer je mag gaan beginne aangezien ik al onder de 21 jaar ben begonne

Comment

Iedereen weet wanneer het ideaal zou zijn, wanneer je pas zou moeten gaan kuren als dat al moet, alleen (bijna) iedereen begint eerder met voor hem of haar goede redenen.
              Zal altijd zo blijven. Forums als deze houden mensen een beetje met de voeten op de grond en zetten in ieder geval aan tot nadenken.

Greets...

Comment

Daar ben ik het volledig mee eens
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

ik vind het alleen wel jammer dat er legeo jongen gasten zijn die naar oudere gasten kijken en die zien gaan op een kuur en krijgen er dan iets van te horen en gaan dat via via bestellen gebruiken zonder te weten wat ze nou eigenlijk doen en blazen op en zakken volkomen inelkaar.

als je dan toch wil gebruiken raadpleeg dan mensen die er verstand van hebben
                  dat vindt ik dus het mooie aan dit prachtige board
                  hier zitten mensen met zo veel kennis die altijd wel open staan om tips te geven en om mensen te sturen

als er iemand is die wil kuren ook al is het volgens de meeste niet verstandig zal hij het hoogs waarschijnlijk toch wel doen dus kan hij beter tips krijgen om het goed te doen dan dat hij stil in een hoekje gaat zitten klooien met allegevolgen van dien.
                  dan nog maar te zwijgen over dealers die zulk soort jongen alles proberen te verkopen wat ze maar kunnen en al helemaal verkeerde adviezen geven.
                  zat (jonge) jongens (onder de 20) die ik tegen kom en volgens hun dealer goed bezig zijn en dan kijk in naar logs en/of vragen hier op het board en dan denk ik d*anm wat wordt er toch een hoop gekloot in de fitness / BB wereld die mensen hebben echt geen flauw idee waar ze mee bezig zijn dan heb ik zo iets van je ben er nog niet aan toe om iets te gebruiken.
                  en een nadeel hier van is dat ze elkaar allemaal aansteken zo van oh ik doe ff 6 weken D-bolletje en ga lekker al die andere worden gek en hebben zo iets dat doe ik ook wel ff maar ze weten van de hoed en de rand    

als ik dan even kijk naar xeno en mr BIG die weten waar ze mee bezig zijn, die hebben zig er in verdiept en doen het naar mijn weten op een correcte manier dan zou ik zeggen oke vergeleken met die andere gasten

(zullen wel wat fouten in staan maar daar lees je maar over heen)

Who's the Chef

Comment

ik vind het leuk dat je me prijst been....

maar ik denk dat mr.big toch de meeste eer verdient..ik ben geen verstandige gebruiker.Weet wel overigens waar ik mee bezig ben omdat ik iemand heb die me er top mee helpt ..Ik vind als jet het gebruikt meot je er wel wat van maken en zolang dat gebeurt moet het ok zijn.

Comment

ik geef aleen maar aan dat jullie er verstandig mee omgaan vergeleken met een heeeel groot deel van jonge sportschool bezoekers die het zonder hulp en/of begeleiding gaan klooien

en ja mr BIG is er miss nog meer mee bezig maar ik vergelijk jullie even (omdat ik niet weet wie hier ook nog jong is en gebruikt) met die grote groep jongeren die lopen te kloten
                      Who's the Chef

Comment

ok das waar

Comment

Wat veel mensen voor het gemak vergeten is dat als je te vroeg begint met kuren de kans op schade aan je lichaam vele malen groter is dan wanneer je dat later doet.
                          Gaat dan immers niet alleen maar om de bijwerkingen maar ook om het simpele feit dat je lichaam die veel zwaardere belasting nog helemaal niet aan kan. Pezen die nog niet genoeg ontwikkeld zijn maar bijvoorbeeld ook het vele eten dat erbij hoort kan problemen geven.

De meeste redenen om (nog) niet aan een kuur te beginnen zijn uiteraard al gegeven dus ik wil het omdraaien en een overzicht geven van (mogelijke) nadelen van te vroeg kuren, dus als je nog niet voldoende kennis en ervaring met alles hebt.

- Risico op blessures
                          - Minder winst doordat je niet alles optimaal kunt doen
                          - Allerlei lichamelijke klachten waaronder bv maagklachten
                          - Verkeerd gebruik van middelen
                          - Winst veel moeilijker tot niet kunnen vasthouden
                          - Veel grotere terugval wanneer je stopt met kuren en trainen
                          - Slecht(er) onderkennen van problemen en ernstige bijwerkingen
                          - Grotere kans op ernstige bijwerkingen (door gebrek aan kennis)
                          - Weggegooid geld als de resultaten idd tijdelijk zijn

Zijn er vast nog wel meer maar geloof dat ik de belangrijkste wel heb gehad.

Enne, over het verschil tussen iemand die wedstrijden wil gaan draaien en een recreatieve bb'er, vind zelf ook dat dat onderscheid wel degelijk bestaat.
                          Vooral omdat een wedstrijdatleet over het algemeen een veel doordachtere keuze maakt en de risico's op de koop neemt met een daadwerkelijk doel voor ogen. Niet alleen maar om korte termijn resultaat te behalen maar met een meerjaren planning voor ogen.
                          Daarbij hoef je normaal gesproken bij een wedstrijdatleet niet te twijfelen aan zijn motivatie en zijn manier van leven. Om iets te bereiken in deze sport moet je er wel vol voor gaan en je hele leven inrichten rond de sport, daarvoor is alleen een spuitje op zijn tijd niet voldoende. Dus training, voeding en rust is over het algemeen al optimaal bij die gasten.
                          Iets wat voor verreweg de meeste recreatieve bb'ers totaal niet op gaat helaas...

Over het algemeen boeit het me allemaal niet zo en kan ik het prima hebben maar er zijn ook momenten dat ik me groen en geel erger aan de manier waarop sommigen, zelfs op dit board, met anabolen omgaan en erover praten. Het gemak en de luchtigheid, iedereen is het erover eens dat het geen snoepjes zijn maar zo wordt er af en toe wel over gepraat.
                          Dat doet me dan echt aan junkies denken en daar ben ik ook zacht gezegd geen fan van...

Voor de duidelijkheid, ik ben zeker niet per definitie tegen kuren en ben er ook van overtuigd dat het niet persé slechter hoeft te zijn dan bijvoorbeeld drank of drugs.
                          Nu heb ik ook met die twee dingen zelf helemaal niks maar ook daar heb ik niets tegen zolang er normaal mee om wordt gegaan en ik er vooral geen last van heb.

Is zoals waarschijnlijk wel duidelijk is een onderwerp waar Cur en ik het meestal grotendeels hetzelfde over denken. Ga dan ook met zijn mening en redenatie mee over dat sticky en zal het er zelf niet van maken.

Comment

Testo-junkies zijn het.....allemaal!!

Kan er niks aan doen,Shannasse....ik vind het gewoon lekka!!

Comment

je zal het wel lekkah moete vindne anders ga je niet voor die beest achtige hoeveel heden he
                              Who's the Chef

Comment

Het is mss een eenvoudige gedachte ....

Ik ga weinig uit , drink niet en rook niet neem geen drugs...

Ik heb nu besloten dat kkurtje te doen met T'bol.
                                Ik denk niet dat mijn lichaam eronder lijdt dat ik nu 8 weken kuur; ik zou eerder nog zeggen dat het geen kwaad kan het eens te doen...
                                Ik heb voor ik begon aan een verpleegster es gevraagd of dit schade kan brengen aan mijn lichaam . Ze zei dat het totaal geen probleem was als je het met mate doen of één keer per jaar.
                                Ze stelde het zo voor ; het kan geen kwaad je lichaam eens in toeren te jagen zolang het niet constant is...een beetje zoals een sportwagen , die gaat eraan kapot als je altijd traag rijdt..

Als je eens bekijkt wat het menselijk lichaam aankan dan zou ik zeggen dat 8 weken niets is in vergelijking met iemand die elk weekend zuipt en gebruikt...
                                Ik heb de laatste 3 weken keihard getraind dus niemand kan mij verwijten dat ik er niets voor gedaan zou hebben . Ik heb lang getwijfeld om het te doen maar op het einde van de rit zal ik blij zijn dat het erop zit...ook al zijn er risico's
                                HET LEVEN IS EEN RISICO.

er IS één groot en verkeerd gedacht bij de mensen...
                                Ze denken ik steek een spuitje in mijn kont en het komt wel goed..;
                                NEE het komt NIET goed je moet er keihard werken voor een mooi lichaam .Niet 8 weken maar HEEL je leven.

Ik moet altijd denken aan een liedje en het gaat als volgt

Take care of your body ; it's the greatest instrument you'll ever own....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X