2 de week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

de pijn komt zeker niet door de dikte van de olie.
    maar een dunne naald is imo fijner dan een dikke.
    deca door een 0,35??
    haha. vloog je naald er dan niet af?
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik hoor om mij heen veel klachten van golden gear ook en wat ik alleen van gs is pijnelijk injecties en ja dat klopt soms ook,maar ik voel hun prop niet eens en zet makkelijk 5ml per keer.
      Ik kan hun deca niet zetten samen met enathaat dan loop ik een week mank maar heb ik ook met andere merken enanthaat want jel ichaam kan soms gewoon niet tegen de stof die je injecteerd.

later

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bruce @ Okt. 10 2005,18:01)]de pijn komt zeker niet door de dikte van de olie.
        deca door een 0,35??
        Lezen B. staat 0.8x35
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (strombaman @ Okt. 10 2005,11:53)]Gs sucks?  ok das jou mening maar ik weet voor een feit dat het gewoon goed spul is en er maknkeerd niks aan maar prop is hewoon pijnlijk en die olie van viromone zit ook in prop van gs en de rede dat viromone pijnloos is is omdat de dosering de helft lager is als dat van gs.

Je kan nooit zeggen als een middel niet lekker werkt dat een merk niet goed is.
          Voorbeeld ik merk niks van sustanon is het dan klote? Nee alleen voor mij doet het niks net zoals dianabol daar word ik niet sterker van geen massa nada noppes niks en heb ik van vele merken geprobeerd.

Door mensen zoals jij word een goed merk omlaag gehaald.

later

p.s.  alleen sterker worden en geen massa ligt aan je dieet kerel....eerst je huis werk doen voor je wat zegt,want test is test en het is niet zo dat je van de een sterk word en de ander groot.
          Ik weet namelijk wie jij bent  een beginner.
          Luister Mr Shampooh (zo kun je jezelf beter noemen).
          Mijn mening (en eigen ervaring) is gerelateerd aan mensen die er resultaten mee hebben behaald(met gs en dat was om te janken).En dat zijn mensen met veel ervaring met diverse kuren en merken,die dus wel degelijk verstand van zaken hebben.Ik praat zoals iedereen kan lezen behalve jij namens mij zelf.Ik vind GS klote en dat is mijn onderbouwde mening.
          En mijn huiswerk heb ik al lang gedaan (heb zeker 7 jaar ervaring met voeding etc....)dus wie ben jij om daarover te oordelen.Ik accepteer geen 1 dergelijke aanval van nobody als die op lucht gebaseerd is.Dan had je mijn log verleden moeten doorspitten en zelf je huiswerk moeten doen.Of heb je soms bepaalde belangens met GS (maybe dealer )
          Wat ik hiermee zeggen wil is dat ik absoluut geen beginner ben en er alles voor doe wat er voor staat.

ps waar baseer je trouwens beginner op...???je lult poep vriend

Comment

Eventuele verdere discussie via pm graag

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Michael333 @ Okt. 11 2005,00:19)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (strombaman @ Okt. 10 2005,11:53)]Gs sucks? ok das jou mening maar ik weet voor een feit dat het gewoon goed spul is en er maknkeerd niks aan maar prop is hewoon pijnlijk en die olie van viromone zit ook in prop van gs en de rede dat viromone pijnloos is is omdat de dosering de helft lager is als dat van gs.

Je kan nooit zeggen als een middel niet lekker werkt dat een merk niet goed is.
              Voorbeeld ik merk niks van sustanon is het dan klote? Nee alleen voor mij doet het niks net zoals dianabol daar word ik niet sterker van geen massa nada noppes niks en heb ik van vele merken geprobeerd.

Door mensen zoals jij word een goed merk omlaag gehaald.

later

p.s. alleen sterker worden en geen massa ligt aan je dieet kerel....eerst je huis werk doen voor je wat zegt,want test is test en het is niet zo dat je van de een sterk word en de ander groot.
              Ik weet namelijk wie jij bent een beginner.
              Luister Mr Shampooh (zo kun je jezelf beter noemen).
              Mijn mening (en eigen ervaring) is gerelateerd aan mensen die er resultaten mee hebben behaald(met gs en dat was om te janken).En dat zijn mensen met veel ervaring met diverse kuren en merken,die dus wel degelijk verstand van zaken hebben.Ik praat zoals iedereen kan lezen behalve jij namens mij zelf.Ik vind GS klote en dat is mijn onderbouwde mening.
              En mijn huiswerk heb ik al lang gedaan (heb zeker 7 jaar ervaring met voeding etc....)dus wie ben jij om daarover te oordelen.Ik accepteer geen 1 dergelijke aanval van nobody als die op lucht gebaseerd is.Dan had je mijn log verleden moeten doorspitten en zelf je huiswerk moeten doen.Of heb je soms bepaalde belangens met GS (maybe dealer )
              Wat ik hiermee zeggen wil is dat ik absoluut geen beginner ben en er alles voor doe wat er voor staat.

ps waar baseer je trouwens beginner op...???je lult poep vriend
              roidrage?

Comment

Verdere reacties en meningen middels pm, heeft geen toegevoegde waarde op het board.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 10 2005,17:57)]Kan me niet voorstellen dat het in de dikte van de olie zit
                  Ik heb deca gehad die ik bijna niet door een 0,8x35mm naald kreeg en die was ook pijnloos. Wel klote injecteren

Greets...
                  wat is een beetje een standaar naald dan?

je kan toch ook gewoon een wat dikkere naald nemen gaat het injecteren altijd makkelijk
                  Who's the Chef

Comment

0,8x45mm is normaal voor in je bil.
                    0,6x35mm is goed voor in je been.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 11 2005,11:24)]

Verdere reacties en meningen middels pm, heeft geen toegevoegde waarde op het board.

Greets...
                      Beetje jammer dat je dat zegt onze Shampooh opent zelf de aanval.
                      Ik verdedig alleen en volgens mij is het nog steeds een discussieboard hier..
                      Greets

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Michael333 @ Okt. 11 2005,14:22)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 11 2005,11:24)]

Greets...
                        Beetje jammer dat je dat zegt onze Shampooh opent zelf de aanval.
                        Ik verdedig alleen en volgens mij is het nog steeds een discussieboard hier..
                        Greets  
                        Beetje jammer dat je het niet goed begrijpt...

Jij denkt dat iemand geintresseerd is in jouw persoonlijke discussie? Je geeft het zelf al aan, HIJ valt JOU aan en JIJ verdedigd jezelf... Heeft niks meer met het onderwerp te maken wel? Is persoonlijk en daarom dus verder middels pm, een persoonlijke manier van communiceren..

Mocht je ook hier nog commentaar op willen geven kan en mag dat uiteraard. Wel graag middels PM..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 11 2005,11:59)]0,8x45mm is normaal voor bil.
                          0,6x35mm is goed voor been.

Greets...
                          0.6x35 dan maar
                          ik blij dat ik geen bil heet moet je met een veel langere

ouwe
                          Who's the Chef

Comment

Stapelgek...

Greets...

Comment

hehhe je moet me toch wel een klein beentje kennen onderhand he

that's me some time

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (red @ Okt. 10 2005,21:35)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (bruce @ Okt. 10 2005,18:01)]de pijn komt zeker niet door de dikte van de olie.
                                deca door een 0,35??
                                Lezen B. staat 0.8x35

sorry ouw.
                                die aburain testo ook
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...