2 de week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hoort het inderdaad vaker jah dat mensen pijnlijke plekken hebben na het injecteren.

Ik neem aan dat deze klacht inmiddels ook wel een keer bij GS zelf is neergelegd.

Aangezien overal een reden voor is zou GS zicht dat tog ook eens moeten gaan afvragen en zien wat er aan te doen valt

Comment

Mee eens maar dit waren al meteen de klachten toen ze begonnen. Het zou toen komen door een te hoog ........ gehalte (krijg het woord ff niet bedacht ). Tot op de dag van vandaag zijn de klachten hetzelfde dus of het lukt niet of ze doen er niks aan?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Asl het goed is heb je dat alleen met test prop en tren ac. door het hoge benzyl aclcohol gehalte en dat is met deca enz niet het geval... met human grade kan je er trouwens ook last van hebben met sustanon
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Dan zal je verkeerd prikken rooie...

Greets...

Comment

Nee die had ik in mn been geprikt... en dat deed ZEER... mag morgen ochtend weer 6ml weg douwen dus we zullen zien

@michael hoe gaat het met de virormone?
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zou geen probleem mogen zijn eigenlijk, succes morgen dan maar
              Heb met winstrol-injects ook wel eens last gehad maar dan ging het prikken opzich al niet helemaal lekker...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Okt. 07 2005,11:39)]Nee die had ik in mn been geprikt... en dat deed ZEER... mag morgen ochtend weer 6ml weg douwen dus we zullen zien

@michael hoe gaat het met de virormone?
                Ja goed helemaal geen last.Had alleen de pech dat ik donderdagavond zette en die trenbolone op mijn strot sloeg.Na een minuut dat ik gezet had proefde ik die tren zelfs in mijn strot.Hoe dat kan snap ik echt niet.Ik kreeg het benauwd en hoeste mijn longen er bijna uit.S,nachts weer een koortsaanval dus vrijdag weer niet kennen trainen.Ik dacht herstelt te zijn.Nu kijk ik het aan tot maandag en dan zet ik pas weer verder.Van spuitplekken absoluut geen last,was dus op zeker de prop van gs.
                Greets

Comment

dat noemt een chemical kuff, een chemische hoest is normaal van tren veel mensen hebben dit

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Michael333 @ Okt. 07 2005,20:45)]Had alleen de pech dat ik donderdagavond zette en die trenbolone op mijn strot sloeg.Na een minuut dat ik gezet had proefde ik die tren zelfs in mijn strot.Hoe dat kan snap ik echt niet.Ik kreeg het benauwd en hoeste mijn longen er bijna uit.S,nachts weer een koortsaanval dus vrijdag weer niet kennen trainen.
                    Tja, dat is waarom ik tren een zwaar middel vind. Het ene moment spuit je het in je lijf en het volgende moment hoest je je kapot. Een uiterst nare bijwerking die zeer treffend laat zien wat voor rotzooi het is.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

de prop en tren die jij gebruikt zijn 100% echt en dat je last hebt is omdat jelichaam er gewoonweg niet tegen kan want ik bv heb nergens last van met prop en zet gewoon 1000mg per week weg makkelijk.
                      Maar bv enathaat van gs kan ik niet hebben dus is gewoon weer dat elk lichaam anders is.

later

Comment

hoe ziet jou kuur eruit red ben beniewd

Comment

KLIK MAAR

Comment

ziet er goed uit ik hoop dat ie goed aanslaat heb jij ervaring met omnadren250

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (strombaman @ Okt. 08 2005,15:21)]de prop en tren die jij gebruikt zijn 100% echt en dat je last hebt is omdat jelichaam er gewoonweg niet tegen kan want ik bv heb nergens last van met prop en zet gewoon 1000mg per week weg makkelijk.
                              Maar bv enathaat van gs kan ik niet hebben dus is gewoon weer dat elk lichaam anders is.

later
                              Dat zou idd kunnen,alleen heb ik de prop gechanged in virormone en daar heb ik niks geen last van.Persoonlijk denk ik dat het spul van gs gewoon niet kan tippen aan echte leveranciers het blijft gemanipuleerde nepzooi.Dat blijkt uit de vele ervaringen van diverse mensen (waaronder ik zelf)die allemaal niet goed oftewl zeer slecht zijn.Ikhoor dat veel mensen alleen sterker werden en weinig of geen massa overhielden.Ik blijf erbij GS SUCKS.

Comment

Gs sucks?  ok das jou mening maar ik weet voor een feit dat het gewoon goed spul is en er maknkeerd niks aan maar prop is hewoon pijnlijk en die olie van viromone zit ook in prop van gs en de rede dat viromone pijnloos is is omdat de dosering de helft lager is als dat van gs.

Je kan nooit zeggen als een middel niet lekker werkt dat een merk niet goed is.
                                Voorbeeld ik merk niks van sustanon is het dan klote? Nee alleen voor mij doet het niks net zoals dianabol daar word ik niet sterker van geen massa nada noppes niks en heb ik van vele merken geprobeerd.

Door mensen zoals jij word een goed merk omlaag gehaald.

later

p.s.  alleen sterker worden en geen massa ligt aan je dieet kerel....eerst je huis werk doen voor je wat zegt,want test is test en het is niet zo dat je van de een sterk word en de ander groot.
                                Ik weet namelijk wie jij bent  een beginner.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X