Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Clean en press wat voor een oefening is dat, vrijdag begin je met borst dan plost bb curl (biceps oef of je moet een andere bedoelen) en eindig je terug met een borst oef. wat is daar de gedachte achter.
Je doet soms nog zo een oef ertussen dat je volledig van spiergroep verander, waarom
In je benen ben je precies niet echt sterktegenover andere spiergroepen
Citaat[/b] (snipke @ Nov. 26 2005,13:42)]Clean en press wat voor een oefening is dat, vrijdag begin je met borst dan plost bb curl (biceps oef of je moet een andere bedoelen) en eindig je terug met een borst oef. wat is daar de gedachte achter.
Je doet soms nog zo een oef ertussen dat je volledig van spiergroep verander, waarom
In je benen ben je precies niet echt sterktegenover andere spiergroepen
Squat is ook rest-pause netzoals de benchpress en rackdeadlift.
Houdt voor squat volgende in:
haal het gewicht van powerrack, ga gewoon naar beneden. Blijf in onderste stand 2-3 sec wachten (spanning dr af) en ga omhoog. Hier ga ik weer gelijk naar beneden en wacht weer paar sec beneden alvorens omhoog te gaan.
Clean n press :
Zie deze link Ik begin dan bij stap 2 tm einde en dan press ik em zoals een shoulder press
Reden tot spiergroep wisseling:
Als ik heel mn borst programma afwerk ben ik voordat ik aan biceps begin al helemaal moe, daarom 2 oefeningen borst gevolgd door 2 oefeningen biceps en daarna zien we wel. Dit geldt ook wel eens voor andere spiergroepen.
die d-bol gewoon als sup gebruiken 10 mg als je uit je nest komt is 20 direct na de training + benodigde suikers werkt bij mij erg goed gebruik alleen meestal iets hogere dosering.
"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Mischien een onbeschofte vraag, maar hoeveel kost zo'n kuur nou eigenlijk, en hoe weet je dat je het goede spul hebt?
Heb ik nou altijd al willen weten.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment