Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (bruce @ Nov. 19 2005,20:01)]yo. mooi kuurtje. lijkt of iedereen steeds meer neemt en niet meer gelooft in de 500mg test met 200-400deca.
maar ik ben zeker benieuwd naar je log. ik wil ook wel weten of meer ook meer gains geeft qua kracht en kg's. kg's uiteraard zeker omdat je meer vocht hebt.
toch geloof ik zeker in een kuurtje als dit, zij ik zelf geen dboll erbij zou doen. maar dat is puur voor mij zelf met mijn kuurverleden en magere lichaam.
hou ons GOED op de hoogte. ben zeer benieuwd.
zoals cur al zei: NAPOSIM (die zijn nog lekker ook )
Ik neem dat in april hehe..
Succes banaan!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
@Snipke 600mg zou alleen meer sides geven maar ik zit er zelfs aan te denken om heel de deca eruit te laten en alleen test en dboll te gaan gebruiken. Misschien dat ik de laatste weken tot aan de nakuur nog kortwerkende AS ga gebruiken (winstrol ject, propianaat, trenbolone acetate). Denk dat die deca weinig gaat doen heb dit al zo vaak gebruikt.
Ik ga inderdaad wel voor de naposim.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
@Cur ok doe ik als het te gek wordt met onzin laat ik het weten .
Vind je het ook wijs om de deca helamaal te laten vallen? En waar zou jij de voorkeur aan geven in de laatste weken en dan alleen week 11t/m13 of 8t/m13?
Je zou de laatste 3 weken kunnen overgaan op test-prop tot aan je nakuur. Deca zou je kunnen vervangen voor tren van week 1t/m 8.
Eventueel de laatste weken ook winstrol.
OK denk dat ik de tren bewaar voor de zomer, heb deze afgelopen kuur al gebruikt. Denk wel dat ik winstrol ga gebruiken tot aan de nakuur (misschien icm prop).
Thanks.....
deca zal idd niet veel doen maar het is wel een eiwitspaarder die je misschien best kan gebruiken na de trainingen en het s nachts. Deca tot 600 geeft niet meer sides enkel als je boven de 600 gaat
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment