Tis weer winter dus.......

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Brandnetel thee maar dat werkte niet? Hoeveel kilo kwam jij aan die eerste 4 weken Cur?

Oxy schijnt ook erg in trek te zijn bij powerlifters. Zal zijn rede wel hebben denk.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (banaan @ Nov. 24 2005,21:35)]@Snipke nee geen deca.

Ga morgen de zooi ophalen. Ga overigens toch aan de oxy voor 4 weken (van G.S.).

Ja ik weet het kuur veranderd nog al eens. Je bent ook weken aan het puzelen en aan het veranderen tenminste dat heb ik dan.

Hij had ook liquidex (vloeibare arimidex) als anti e. Heeft hier iemand ervaring mee?
      "liquidex (vloeibare arimidex) als anti e"

Gaat deze niet ten koste van je gains?

Comment

zou anti- en nou echt ten koste van je gains zijn, of ten koste van je vet?
        ik weet het allemaal zo net niet hoor.

ik heb oxy gehad. geen last van bloeddruk hoor maar ik had ook maar 1 tab per dag. 4 weken lang. naast mn andere sups. ben niet schrikbarend sterker geworden. iig niet meer dan alleen met testo. (denk ik) de oxy kwamen uit apotheek in turkije.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Gaat iets tenkoste van het resultaat maar daar zit dan in ieder geval geen vocht meer bij dus.... net wat iemand wil

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@Bruce dat idee heb ik ook bij anti-e's. Denk niet dat ze je gains zozeer tegen gaan maar meer de aanmaak van vet en vocht.

Ga toch zeker weer aan de anti-e's want ik krijg 100% zeker weer last van bitch-tits.

Comment

Heb zelf ook een polsmeter liggen maar die werkt prima en is vrij accuraat hoor.
              Zowel bij mezelf als bij Cur geeft dat ding altijd waarden aan die bij controle heel behoorlijk kloppen.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 27 2005,20:07)]Heb zelf ook een polsmeter liggen maar die werkt prima en is vrij accuraat hoor.
                Zowel bij mezelf als bij Cur geeft dat ding altijd waarden aan die bij controle heel behoorlijk kloppen.  

die van mij is ook perfect. dussss
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dan heb ik een zeer schommelende bloeddruk misschien.

Maandag is overigens altijd mijn vaste weegdag dus vandaag gewogen. Weeg nu iets meer dan 110kg (vorige week 108kg). Heb wel heel de dag een droge mond is op zich niet erg zuip wel een litertje of 5 aan water naar binnen op een dag. Verder heb ik ook een enorme honger.

Comment

Gaat errug lekker dus op die droge bek na

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Liquidex, daar is in 1994 toch die franse bodybuilder aan overleden??, las ik op bodybuilding.com wel erg gevaarlijk spul, vervolgens mij wel ten koste aan je gains!!!!! Wil je niet hebben volgens mij...........

Ga het even na,ouwe...

grtz Philip

Comment

@Cur zolang ik mijn tanden op elkaar krijg........

@Phillip wat ik weet is dat het gewoon vloeibare arimidex is. Zal de gains wellicht ieys tegen gaan maar niet meer als nolva.

Comment

Gaat netjes met die banaan, 5 liter water per dag dan heb je nu toch al een waterkop

Grtz
                          stil growing

Comment

@Snipke dat klopt nog ook wordt door mijn vriendin al weer hamster genoemd .

Comment

Heb mijn voedingsschema wat aangepast wegens de enorme honger heb wat havermout en muesli toegevoegd om wat hoger in de calorieen te gaan. Zit nu rond de 5500 cal per dag. Is wel wat meer als dat ik berekend had maar honger hebben is ook niks.

Comment

Ga je ook wedstrijden doen banaan?

grtz Philip....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X