Tis weer winter dus.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    post wel ff je schema hoe ie er uiteindelijk uit zal gaan zien he  

    oh en nee geen ervaring



    Who's the Chef

    Comment


    • #32
      Morgen gaan we beginnen met 1000mg test enanthate en 125mg oxy ED. Zal nog iets bijkomen van een kortwerkende esther tot aan de nakuur denk 3 weken prop.

      Wil trouwens ook die liquidex gaan proberen als anti-e.

      Wish me luck.........
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

      Comment


      • #33
        bij deze veel suc6
        Who's the Chef

        Comment


        • #34
          Gaat goed komenn Been. Ben jij trouwens 24 uur online ofzo
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

          Comment


          • #35
            Zou de oxy wel opbouwen als ik jou was
            100mg is overigens meestal ruim voldoende hoor.

            Succes!

            Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

            Pain is temporary...pride is forever...

            Comment


            • #36
              Goeiedag, wat een wisselend schema. Oxy op 125 mg? Euh, het is geen knoflook hoor! Begin 's met 50 mg, werkt dat niet (genoeg), pak dan 75 mg (1,5 tablet), werkt dat na 2 weken nog niet, dan heb je een reden om naar 100 mg te gaan, maar 125 mg ineens terwijl je het voor de 1e keer gebruikt? Onnodig en erg gevaarlijk voor je bloeddruk.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

              Comment


              • #37
                Heb op steroid.com het een en ander gevonden over oxy.

                A dosage sufficient for any athlete would be 0,5 - 0,8 mg per pound of body weight/day. This corresponds to 1-4 tablets; i.e. 50-200 mg/day.

                Dus ik weeg nu 108 kg bij 12% maakt 95kg droge spiermassa is 190 pond.

                Dan 190 maal 0,5 is 95mg en maal 0,8 is 152mg en ik zit daar tussen in.

                @Symmetry Ja inderdaad verandert nog al eens (is bij iedere kuur zo eigenlijk). Denk niet dat 50mg veel gaat doen en als het dus de eerste week niks is door te weinig te gebruiken vind ik zonde. Zie het ook niet zitten om het langer als 4 weken te gebruiken. Klinkt misschien veel maar gezien kuur verleden lijkt mij dit niet schrikbarend hoog. De oxy van G.S. is overigens 25 mg per tab.

                Bloeddruk laat ik elke week opmeten

                @Cur om het op te bouwen vind het eigenlijk te kort 4 weken.
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (banaan @ Nov. 26 2005,07:22)]Gaat goed komenn Been. Ben jij trouwens 24 uur online ofzo  


                  Who's the Chef

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (banaan @ Nov. 26 2005,18:12)]@Cur om het op te bouwen vind het eigenlijk te kort 4 weken.
                    Je hoeft er ook geen weken over te doen
                    Ik zou de eerste dag 50mg nemen en als je nergens last van hebt de volgende dag 75mg en zo verder. Kan vrij snel dus.
                    Bij HG oxy zeer zeker aan te raden.

                    Ben benieuwd hoe de oxy van GS je gaat bevallen!

                    Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

                    Pain is temporary...pride is forever...

                    Comment


                    • #40
                      @Cur o op die manier....ik dacht dat je bedoelde week1 50mg week 2 100mg enzovoort. Jij hebt je laatste kuur toch ook oxy gebruikt was dit ook voor 4 weken?En welk merk?

                      Greetz
                      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                      Comment


                      • #41
                        bloeddruk elke week?
                        koop zo'n ding. ken je elke dag 25x doen.
                        kost je 40 eurie. pijn in je kop... ding op je pols en meten maar. echt handig.
                        van oxy hoor je ook dat mensen helemaal gek worden.

                        ennuh... heb je slaap tabletten? je slaapt voor geen meter
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                        Comment


                        • #42
                          Ik heb zo een pols bloeddruk meter een tijd geleden gekocht maar deze vertrouw ik voor geen meter. Laat het nu elke week bij mijn ma doen die heeft er een voor om je bovenarm die is betrouwbaarder. Slapen zal weer wat minder zijn als normaal maar dat heb ik bij dboll ook. Ben in ieder geval blij dat het winter is slaap je meer en zweet je minder.

                          Bruce jij hebt toch ook al eens oxy gebruikt? Hoe beviel het jou. Volgens mij was jij eerder gestopt als gepland toch i.v.m. bloeddruk??
                          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                          Comment


                          • #43
                            Ik heb inderdaad oxy`s gebruikt en werd er gruwelijk sterk van. Zat op 100mg per dag iets minder dan 4 weken meen ik. Had heeeeeeeeeeeeeel veel last van vocht kon zelfs mijn kaken niet meer op elkaar krijgen (jaja rooie )

                            Merk weet ik niet meer, uit Iran meen ik, maar was Human Grade in ieder geval.

                            Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

                            Pain is temporary...pride is forever...

                            Comment


                            • #44
                              @Cur zoiets kan ik me nog herrineren ja . Had jij toen geen vochtafdrijvers ofzo? Mij werd altijd jeneverbes aangeraden zal dit eens gaan proberen als het te gek wordt. Als dat niet werkt kan ik altijd nog aan de proviron gaan. Merk je dan zo een grote kracht gain in 4 weekjes? Ben benieuwd.
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                              Comment


                              • #45
                                Oxy`s staan bekend om de kracht (en vocht) die ze geven
                                Ik nam brandnetelthee om vocht tegen te gaan.

                                Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

                                Pain is temporary...pride is forever...

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X