Tis weer winter dus.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    UPDATE"tje!!!!!!! !!!!!!!!!&# 33;
    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
    Don't stimulate....Annihilate!!!
    Ronnie is STIL the King!!!

    Comment


    • #77
      Effe een update:

      Gewicht zit nu rond de 115 a 116 kg en kracht is iets meer maar niet schrikbarend veel (wordt van dboll sterker). Bloeddruk nog steeds als voor de kuur. Krijg nu alleen wel last van gyno en ben bezig met nolva (liquidex was niet meer te verkrijgen). Begin nu wel goed te merken dat de test aan begint te slaan met name de energie die je hebt tijdens en na de training.

      Kuur gaat dus lekker maar had van de oxy een grotere krachttoename verwacht misschien is dit wel omdat mijn oxy van GS is of omdat ik al vaker een zware oral heb genomen (dboll). Ga nog een week door met oxy (in totaal 4 weken).
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

      Comment


      • #78
        Oxy van GS heb ik geen ervaring mee maar de oxy die ik had (iraanse meen ik) gaf gruwelijk veel kracht
        Nolvadex is prima voor gyno, gewoon blijven slikken tot het over is.

        Succes met je kuur verder, gaat lekker toch

        Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

        Pain is temporary...pride is forever...

        Comment


        • #79
          Netjes ouwe, je gaat goed volgens mij als ik het allemaal zo lees, echt geen zin wedstrijden te draaien??.......

          grtz Philip....

          Comment


          • #80
            hou je veel vocht vast van de oxy banaan, of valt het nog mee, en wat zijn de krachttoenames, voor de ene kan het veel zijn maar daarom voor u niet. Geef enkele voorbeelden als je kan

            Grtz
            stil growing

            Comment


            • #81
              enne hoe lang ben je banaan?

              Comment


              • #82
                klinkt niet verkeerd banaantje
                Who's the Chef

                Comment


                • #83
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

                  Comment


                  • #84
                    @Snipke vocht valt mee in vergelijking met dboll. Vandaag schouders getraind en bij de basis oefeningen pakte ik 10 kilo zwaarder als voor de kuur (neck press, millitary press). Dit was bij dboll zeker 15 a 20 kilo. Al met al niet slecht dus maar had ook hier wel verwacht dat ik 20 kilo zwaarder zou pakken.

                    @Phillip nee echt niet laat mij maar lekker hobbyen.

                    @ Achilles lengte is 1.87

                    Moest vandaag nog wel lachen was een gozer op de sportschool die ik al 3 weken niet gezien had. Hij schrok wel toen die me zag
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (banaan @ Dec. 19 2005,21:10)]Moest vandaag nog wel lachen was een gozer op de sportschool die ik al 3 weken niet gezien had. Hij schrok wel toen die me zag  
                      Hebben ze tegenwoordig met mij ook

                      Of mensen zitten me aan te kijken alsof ik een kermis attractie ben

                      Comment


                      • #86
                        ik ken het probleem
                        Who's the Chef

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (been @ Dec. 19 2005,21:18)]ik ken het probleem  
                          ach maar jij bent gewoon lelijk been

                          Comment


                          • #88
                            dat bedoel ik ouwe viezerik
                            Who's the Chef

                            Comment


                            • #89
                              @Achilles dat vind ik weleens jammer mensen kijken je gelijk zo aan zo van daar heb je weer zon spuiter. Zien alleen niet wat je ervoor de rest allemaal voor doet en laat.

                              @Been jij kuurt toch niet?
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

                              Comment


                              • #90



                                zodra je sterker en massiever ben als andere ben je een gebruiker en een slappeling
                                ze zeggen gelijk ach die gebruik die heeft het lekker makkelijk

                                nou deze voor ze

                                moet toe geven toen ik er nog niet zo veel van wist zei ik het ook maar heb me zelf petrapd dat je pas kan oordelen als je je er in verdiepd hebt
                                Who's the Chef

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X