Tis weer winter dus.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    De mensen denken idd vaak dat het puur een spuit is. Maar weten dus niks van voeding, slapen, training en doorzettingsvermogen af!

    Het komt allemaal niet aanwaaien. Je moet er echt hard voor werken.

    Bij mij is het ook zo dat voordat ik begon met kuren ik er al uitzag alsof ik wat kuren achter de rug had. Dus kreeg ik die looks toch. Nu ik aan het kuren ben zie je wel duidelijk een verschil tussen before and on the roids.



    Comment


    • #92
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Achilles @ Dec. 20 2005,10:46)]De mensen denken idd vaak dat het puur een spuit is. Maar weten dus niks van voeding, slapen, training en doorzettingsvermogen af!

      Het komt allemaal niet aanwaaien. Je moet er echt hard voor werken.

      Bij mij is het ook zo dat voordat ik begon met kuren ik er al uitzag alsof ik wat kuren achter de rug had. Dus kreeg ik die looks toch. Nu ik aan het kuren ben zie je wel duidelijk een verschil tussen before and on the roids.
      ik ben ook een dikke gebruiker hoor ik vaak . het stoort me wel vaak. er is 1 fucking ecto die traint al jaren en toen ik 3jaar geleden binnen kwam was die groter en sterker(logische ik begon net). toen deed ie altijd heel interesant of die alles wist.Ik wist niets dus luisterde weleens naar hem. nu 3jaar later ben ik zker 20kg zwaarder en veeeeeel sterker als hem. Maar ja die spuit doet wonderen. Is alleen niet leuk als ik oefeningen ga doen schreeuw die door de zaal waar die kracht vandaan haalt en maakt die een prik gebaar .
      Ik ben vrij rustig dus reageer der niet op maar me trainingsmaatje werd laats wel kwaad.grts

      Comment


      • #93
        Keertje die gast aanspreken en zeggen dat je het niet op prijs stelt dat hij zulke dingen zegt.

        Gaat hij er toch mee door dan verbouw je zijn face even.

        Comment


        • #94
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Achilles @ Dec. 21 2005,09:46)]Keertje die gast aanspreken en zeggen dat je het niet op prijs stelt dat hij zulke dingen zegt.

          Gaat hij er toch mee door dan verbouw je zijn face even.
          als ik aan de testo zit misschien
          nee idd het irriteerd me wel zal de volgende x wat overzeggen.grts

          Comment


          • #95
            Blijft klote lijkt me, gasten die nooit gebruikt hebben worden beschuldigd van spuiten en gasten die zwaar gekuurd hebben roepen het hardst naturel te zijn..

            Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

            Pain is temporary...pride is forever...

            Comment


            • #96
              Ik zal maar niet zeggen wat ik met zon gast had gedaan...(lees had want ik moet even uitkijken)
              In adaptation we trust

              Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

              Mijn trainingslog

              Comment


              • #97
                das kloote punani wat achi al zegd gewoon die gast er op an spreken onder 4 ogen en hem confronteren met het geen waar ie bang voor is

                ik zou aan hem graven waarom ie zo doet of ie bang ik dat ik sterker en groter wordt als hij
                Who's the Chef

                Comment


                • #98
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 21 2005,11:04)]Blijft klote lijkt me, gasten die nooit gebruikt hebben worden beschuldigd van spuiten en gasten die zwaar gekuurd hebben roepen het hardst naturel te zijn..

                  Greets...
                  kan ik opzich ook wel begrijpen. neem achilles nou (voorbeeld hoor kerel) die heeft natural genoeg massa opgebouwd. als nu iemand vraagd natural? hoord die eigelijk nee te zeggen.Maar op die manier denkt men"ag zo kan ik het ook" niet wetende dat er jaren van natural training voor af zijn gegaan.

                  @been tja ik ben al groter dus daar hoeft ie niet bang voor te zijn. Is gewoon lullig als je niet goed eet als een homo traint en slechte genen hebt dan gaat het niet zo hard

                  Comment


                  • #99
                    Laat ons weten hoe het afloopt kerel. Anders komen we wel met de Bodynet knokploeg langs

                    P.S. als ze me vragen of ik naturel of juiced up ben zeg ik gewoon dat het hen geen moer aangaat.

                    Comment


                    • hahah

                      ik train al jaren op bananen en appels werkt prima
                      Who's the Chef

                      Comment


                      • dat zal mij niet gebeuren, want ik heb een opgefokte trainingsmaat, en die kan je aardig aansteken. ik zou em naar buiten slaan. en guess what... mn abonnement wordt niet opgezegd, want ik breng regelmatig klanten aan. (o.a. door kickbox les te geven) en kan heel goed met eigenaresse + trainers worden. gegegegege

                        edit: hier hebben ze nog respect voor je. (nuchter)



                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                        Comment


                        • Hou je van de oxy minder vocht vast dan van de dbol, ik dacht dat je van oxy meer vasthield dan van dbol,of is dit misschien wisselend per persoon.

                          Bij mij op de sportschool loopt een kerel rond en die beweert niet te kuren, drukt bp 160 kilo op zijn gemakje, staat daarbij nog kurkdroog, ik schat rond de 6-8 % zeker niet meer, armen van + - 45-48 cm en dan is hij nog van het aziatisch type. kerel heeft al een paar keer geprobeerd een gesprek met mij aan te knopen en dan ging het meestal over as gebruik in een andere sportschool en dat ze daar zo zwaar gebruiken en dat hij dat nooit zou doen, zegt hij zeker tien keer in een zin. Het loopt er van over dat hij gebruikt, kan niet anders, maar gewoon niet willen toegeven.

                          Grtz
                          stil growing

                          Comment


                          • moet je tegen hem zeggen dat jij de sport test zalbetalen als ie negatief is en als ie positief ih moet hij hem zelf betalen plus wat extra's voor je zelf hehe
                            Who's the Chef

                            Comment


                            • Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Dec. 21 2005,19:59)]Hou je van de oxy minder vocht vast dan van de dbol, ik dacht dat je van oxy meer vasthield dan van dbol,of is dit misschien wisselend per persoon.
                              Oxy hou je zeker meer vocht mee vast dan d-boll

                              Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

                              Pain is temporary...pride is forever...

                              Comment


                              • Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 22 2005,10:37)]Oxy hou je zeker meer vocht mee vast dan d-boll

                                Greets...
                                Ik wou ook iets zeggen, maar ik hou m'n kaken stijf op elkaar.
                                Mij lukt dat tenminste...
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X