Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

Na nu toch zeker al een jaar naturel getraind te hebben wil ik terug een klein kuurtje doen. Voeding is terug tip top in orde, is eigenlijk nooit veel aan veranderd, trainen kan ik terug 3-4 keer per week,heb wel geen speciaal schema,train eerder op gevoel.

Kuurtje moet droge spiermassa opleveren, geen vocht of dergelijke, alee moet een simpel kuurtje worden, heb vele spullen liggen, test, deca, igf, tbol, clen. Hiermee kan ik een mooie massa kuur opstellen maar dat is pas iets voor na nieuwjaar.

Dus iedereen nu voorstellen doen, moeten geen produkten zijn die liggen heb.

Ikzelf had eerder gedacht aan tren met winstrol

Grtz
    stil growing

nou ja... dat kwam ook in mij op. haha
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zou voor winny prop en tren gaan, afhankelijk van je budget hgh erbij...

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Voor groeihormoon is mijn budget te klein ze harold, of ik moest een sponser vinden

Grtz
        stil growing

Comment

Heb van de zomer tren prop enanthate en winstrol gebruikt en is erg goed bevallen. Geen vocht en hardere look.

Week 1 t/m 8 tren enanthate 400mg
          Week 1 t/m 6 test prop 100mg EOD
          Week 1 t/m 10 test enanthate 500mg
          Week 8 t/m 13 win tabs 50mg ED

Prop was eerst bedoeld voor 10 weken maar ik kan daar niet tegen. Of je die winny moet doen weet ik niet na dat stuk van Cur. Als je bang bent voor vocht kun je er nog proviron bij gebruiken. Zou in ieder geval wel test erbij gebruiken.
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Kuur van Banaan is mooi maar zou zelf dit doen;

Week 1 t/m 8 (10) tren enanthate 400mg
            Week 1 t/m 3 test prop 100mg e.o.d.
            Week 11 t/m 13 test prop 100mg e.o.d.

Proviron zou ik de gehele kuur tot aan de nakuur 50mg per dag nemen.
            Nakuur met nolvadex, 4 weken op 40mg per dag.
            Eventueel vanaf week 5 250-500iu HCG per week (of om de 5 dagen)

Winstrol niet om de redenen die ik eerder al postte.

Greets...

Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat zou dan volgens jou betekenen dat je beter geen winny in je kuur kan nemen?

Week 1 t/m 6 winny 50mg of 150mg eod (inject)
              Week 7 t/m 13 test prop 100mg e.d / proviron 50 e.d

Zo zou he ttoch moeten kunnen?

Grtz..

Comment

Kuur bedoelt aan het eind van de kuur winny tabs nemen.

@ Snipke: Neem aan dat je wel clen gebruikt?

Misschien wat T3?

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Dec. 10 2005,11:16)]Dat zou dan volgens jou betekenen dat je beter geen winny in je kuur kan nemen?

Week 1 t/m 6 winny 50mg  of 150mg eod (inject)
                  Week 7 t/m 13 test prop 100mg e.d / proviron 50 e.d

Zo zou he ttoch moeten kunnen?

Grtz..
                  Zo kan het inderdaad wel ja. Het is ook persoonlijk wat ik aangeef hoor Heb er de laatste tijd veel over gelezen, cortisol e.d, en zou zelf geen kuur meer doen met 17aa AS.

Greets...

Comment

Ben zelf nog een beetje aan het google geweest, maar kon er niet zo gek veel over vinden.
                    Maar weet wel voor mijzelf dat ik de dboll niet in een kuurtje zou willen missen...

Grtz..

Comment

Is vooral in het duits één en ander over geschreven.
                      Snap helemaal dat je d-boll niet wil missen aan het begin van een kuur hoor
                      Is voor mij extra makkelijk lullen natuurlijk dat ik geen 17aa meer zou gebruiken omdat ik niet meer kuur
                      Ben wel steeds meer van mening dat hoewel het snelle resultaten geeft je beter 'gewoon' test en eventueel een eiwitspaarder kunt nemen. Iets minder (snel) gains maar veel gemakkelijker te behouden en ook nog eens veel minder schadelijk voor je lichaam.

Hier een stukje over cortisol;

Na het stoppen met toedienen van anabolen zal het lichaam echter nog niet klaar zijn om direct de testosteronproductie weer op zich te nemen. In een normaal lichaam heerst er een evenwicht tussen spieropbouw (testosteron) en spierafbraak (cortisol). Na een AAS kuur is er echter nog geen eigen testosteronproductie. Dit betekent dat in de eerste weken na een kuur cortisol de vrije hand heeft om spier af te breken. Het is dus zaak om zo snel mogelijk de lichaamseigen testosteronproductie te herstellen.

Winny en alle andere 17AA steroiden maken je gevoeliger voor cortisol en de zulke. Dat wil zeggen na je kuur, als je weinig androgenen hebt en heel veel cortisol en dan nog eens gevoeliger bent voor die cortisol...

Voor deze laatste ben ik aan het zoeken naar studies maar die zijn op mensen nog niet te vinden. Omdat ik het wel heel logisch vind ga ik er voor mezelf vanauit dat het zo werkt.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 10 2005,12:50)]Is vooral in het duits één en ander over geschreven.
                        Snap helemaal dat je d-boll niet wil missen aan het begin van een kuur hoor
                        Is voor mij extra makkelijk lullen natuurlijk dat ik geen 17aa meer zou gebruiken omdat ik niet meer kuur
                        Ben wel steeds meer van mening dat hoewel het snelle resultaten geeft je beter 'gewoon' test en eventueel een eiwitspaarder kunt nemen. Iets minder (snel) gains maar veel gemakkelijker te behouden en ook nog eens veel minder schadelijk voor je lichaam.

Hier een stukje over cortisol;

Na het stoppen met toedienen van anabolen zal het lichaam echter nog niet klaar zijn om direct de testosteronproductie weer op zich te nemen. In een normaal lichaam heerst er een evenwicht tussen spieropbouw (testosteron) en spierafbraak (cortisol). Na een AAS kuur is er echter nog geen eigen testosteronproductie. Dit betekent dat in de eerste weken na een kuur cortisol de vrije hand heeft om spier af te breken. Het is dus zaak om zo snel mogelijk de lichaamseigen testosteronproductie te herstellen.

Winny en alle andere 17AA steroiden maken je gevoeliger voor cortisol en de zulke. Dat wil zeggen na je kuur, als je weinig androgenen hebt en heel veel cortisol en dan nog eens gevoeliger bent voor die cortisol...

Voor deze laatste ben ik aan het zoeken naar studies maar die zijn op mensen nog niet te vinden. Omdat ik het wel heel logisch vind ga ik er voor mezelf vanauit dat het zo werkt.

Greets...
                        Wat kun je dan doen tegen hoge waarde's cortisol??

grtz
                        Elk pondje komt door het mondje !!!
                        Denk je sterk.

Comment

Dat van de cortisol lijkt me wel logisch maar heb er toch een paar vragen bij, je hebt wel cortisol nodig, en wat bedoelen ze met gevoeliger, de ene persoon is zowieso veel gevoeliger voor cortisol als een andere, als je s morgens uw cortisol laat meten zal je zien dat die vrij hoog is en naarmate de dag verlaagt deze, daarom wordt aangeraden om s avonds te trainen. Je kan toch ook via vit. C u cortisol verlagen.

Zijn er hier mensen, die winstrol op het einde gebruikt hebben,en wat zijn uw bevindingen, vinden jullie ook dat het je gains gekost heeft.

Zeker al mooie kuurtjes die er geplaatst zijn, maar dacht het iets simpel te houden,
                          week :1-6 (8) 400 tren / pw
                          week : 1-6 winstrol 50 eod
                          misschien prop erbij voor de eerste 3 - 4 weken

Denk hier toch een kilo of 5 van over te houden

Grtz
                          stil growing

Comment

HMB hoort ook de cortisol te verhelpen. Of dit echt zo is, is nog niet zeker. De meningen zijn er over verdeeld.

Tis wel zo dat ieder persoon gevoeliger voor cortisol is dan de ander. Wat ook veel toedoet aan de hoeveelheid cortisol dat in je heerst is de hoeveelheid stress waar je je onder bevindt.

Link

Verder kan ik zeggen dat ik HMB heb gebruikt en ik daar heel tevreden over was! Spiermassa ging omhoog en ook vetmassa ging omlaag. Dit was voornamelijk in de eerste 3 a 4 weken gebruik van dit product. Daarna daalt het effect.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Dec. 10 2005,22:57)]Dat van de cortisol lijkt me wel logisch maar heb er toch een paar vragen bij, je hebt wel cortisol nodig, en wat bedoelen ze met gevoeliger, de ene persoon is zowieso veel gevoeliger voor cortisol als een andere,
                              Lees mijn post nog een keer goed collega
                              NA een kuur is je lichaam uit balans (te weinig testosterone) en juist door 17AA steroiden maak je je cortisol nog hoger dan deze al is.

Wat betreft de ervaringen van mensen die winstrol aan het einde van hun kuur hebben gebruikt.... net als de meesten zijn ze na een maand of 4 heel veel weer kwijt zeker?
                              Iedereen noemt er andere redenen voor, niet goed kunnen trainen, stress of wat dan ook, maar ik denk dat het cortisol verhaal minstens zo zwaar weegt.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X