Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Onder de naam Testosteron Heptylaat Theramex ® is er nog een derde lang werkende testosteron ester verkrijgbaar, het testosteron heptylaat. Het heeft een werkingsduur van om en nabij de 20 dagen en schijnt ie**************** 'sterker' te zijn dan het enanthaat en cypionaat. Tegelijkertijd kun je er daarom donder op zeggen dat ook de specifieke testosteron-bijwerkingen die zo meteen de revue passeren er steviger in zullen hakken.
Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 17 2006,16:53)]Onder de naam Testosteron Heptylaat Theramex ® is er nog een derde lang werkende testosteron ester verkrijgbaar, het testosteron heptylaat. Het heeft een werkingsduur van om en nabij de 20 dagen en schijnt ie**************** 'sterker' te zijn dan het enanthaat en cypionaat. Tegelijkertijd kun je er daarom donder op zeggen dat ook de specifieke testosteron-bijwerkingen die zo meteen de revue passeren er steviger in zullen hakken.
test hep is precies hetzelfde als test enth. zal ff kijken of ik de samenstellingen kan vinden.grts
prijs is het zelfde dus dat maakt niks uit dus heeft het ook weinig zin om een verkoop praatje te houden.
Maar waarom zouden ze 2 dezelfde dingen op de markt brengen?
Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 18 2006,15:00)]prijs is het zelfde dus dat maakt niks uit dus heeft het ook weinig zin om een verkoop praatje te houden.
Maar waarom zouden ze 2 dezelfde dingen op de markt brengen?
prijs is ook hetzelfde samenstelling ook. geen idee ik zit niet bij gs
Test hep is idd het zelfde als test enth.
Is een kwestie van vraag en aanbod he als er vraag naar is plak je er toch een label op......
Test hep is franse test enth
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment