Originally posted by mercyful
kuurtje
Collapse
X
-
Originally posted by mercyfulen ik train 4 x in de week per dag een spier groep maar het is dus een beetje veel lees ik hier zo uit
en het gaat hier om supersusta van gs
en hoe zou ik het dan wel moeten doen
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by Achilles4 weken toblerone
@mercyful;
best idd ff DUIDELIJK de info eerst geven waar Snip en andere om vragen dan ga je zeker nog beter verdergeholpen kunnen worden want het is nodig blijkbaar
En vermeld dus ook even je huidig gewicht en evt andere stats.
In het vervolg lijkt het me beter je eerst wat grondiger in de materie te verdiepen eer je met zoiets serieus (als 'kuren' toch is) begint.
Succes anyway, amigo!
Comment
-
Originally posted by snipkeZou je nu eens duidelijk kunnen plaatsen met wat je nu bezig bent, supersus is minstens 8 weken maar beste is 12 weken
Grtz
spuit nu 2 x in de week 1 ml sus 1 ml deca per keer
de gene waar bij ik het haal zij 10 weken is voldoene met een goede nakuur
maar welke na kuur weet ik nog niet
Comment
-
weeg op het moment 78 kilo en zou me schema wel ff in scanne en hier op zette ben niet helemaal thuis in die namenOriginally posted by Bocca
@mercyful;
best idd ff DUIDELIJK de info eerst geven waar Snip en andere om vragen dan ga je zeker nog beter verdergeholpen kunnen worden want het is nodig blijkbaar
En vermeld dus ook even je huidig gewicht en evt andere stats.
In het vervolg lijkt het me beter je eerst wat grondiger in de materie te verdiepen eer je met zoiets serieus (als 'kuren' toch is) begint.
Succes anyway, amigo!
Comment
-
Originally posted by mercyfulsupersus en deca van het merk gs
spuit nu 2 x in de week 1 ml sus 1 ml deca per keer
de gene waar bij ik het haal zij 10 weken is voldoene met een goede nakuur
maar welke na kuur weet ik nog niet
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipkeDus 600 ml supersus of hoe het ook noemt en 400 deca, 10 weken is idd goed, en je nakuur weet je nog niet , triestige zaak kerel, en weet je al wanneer je gaat nakuren, je weegt nu 78 kilo zeg je bij welke bf is dat en van waar kom je dan dat je nu al kuurt, en je hebt er al 3 achter de rug
Grtz
en woog in het beging maar 60 kilo
nakuur nolvadexLast edited by mercyful; 21-02-2006, 19:08.
Comment
-
Originally posted by mercyful
en woog in het begin maar 60 kilo
nakuur nolvadex
heb je dan alleen maar getraind met kuren?
ik woog ook 61kg maar haalde nog wel de 73kg naturel!! in 5 maanden!!
daarna bleef het hangen.
ik snap je wel hoor. en het is achteraf zeiken, maar ik kan het er gwoon niet mee worden. U Ceen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment