bezig met nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

whahaa... kentie geen mr. Fat bij zn naam krijgen?
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

na vier maanden afwezig te zijn ben ik er weer bij..
      ik heb ffe die rust gepakt en twee maanden lang gewoon niet getraind he.
      en nu weer een week of vier goed bezig en zit voor de verandering weer aan mijn nieuwe kuur te denken.
      moet nog even kijken wanneer maar het gaat wel gebeuren.
      ffe nog wat sterker worden en natuurlijk mn voeding in orde maken.
      zat ffe in een dippie maar gaat nu weer de goede kant op..greetz.

Comment

Hehe gebeurt vaker he een dippie na een kuur.... zal het deze x wel beter gaan?
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Pas wel op dat de zin niet alleen maar terug is door de nieuwe kuur die in de planning zit, je zal de eerste niet zijn die alleen maar van kuur naar kuur traint/leeft.
          Zou dan ook persoonlijk na zo'n pauze door dip niet gelijk maar weer een kuur pakken, maar eerst zeker een half jaar clean trainen.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
            Pas wel op dat de zin niet alleen maar terug is door de nieuwe kuur die in de planning zit, je zal de eerste niet zijn die alleen maar van kuur naar kuur traint/leeft.
            Zou dan ook persoonlijk na zo'n pauze door dip niet gelijk maar weer een kuur pakken, maar eerst zeker een half jaar clean trainen.
            dat denk ik ook te gaan doen ja..
            eerst nog even goed door trainen tot ik weer een beetje op mn ouwe niveau zit.
            laatste kuur is wel alweer een jaartje geleden en ondanks de dip heb ik in dat jaar toch nog drie a vier kilo overgehouden.
            iets vetter op de buik maar die train ik er wel weer af met veel cardio(lopen twee keer per week.
            kracht is een stuk minder maar er zit al weer verbetering in.greetz.

Comment

Originally posted by king36 View Post
              dat denk ik ook te gaan doen ja..
              eerst nog even goed door trainen tot ik weer een beetje op mn ouwe niveau zit.
              laatste kuur is wel alweer een jaartje geleden en ondanks de dip heb ik in dat jaar toch nog drie a vier kilo overgehouden.
              iets vetter op de buik maar die train ik er wel weer af met veel cardio(lopen twee keer per week.
              kracht is een stuk minder maar er zit al weer verbetering in.greetz.
              welkom terug iig en veel plezier weer int trainen
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X