Net de 2de week achter de rug.
Ben niks aangekomen moet wel zeggen dat ik weinig rust en training had deze week.
Ik ben op aanraden van mensen anders gaan eten.
Ik eet brood met kipfilet en schouderham tonijn met tomaat,
gerechten waar niks geen vet in zit geen aardappelen dat zou ook niet goed zijn dus zilvervliesrijst, salades met geen dressing etc..kwark zonder suikers en vetten,macaronie zonder saus vlees gebakken in olijfolie ik eet om de 2.5 en 3 uur.
Is het waar dat ik absoluut geen vet,suiker,zetmeel,zout meer mag.
Ik eet ook natriumvrije zout.
Het is wel een beetje eentoonig eten zo.
Hebben jullie nog tips want sinds deze week eet ik zo en ben niks meer aangekomen of zou ik me daar niet op blind moeten staren.
Verder eet ik uiteraard ook fruit enz...(en 3 shakes per dag 1 koolhydraat 1 wei eiwit en een normale eiwit)
Oja en geen sappies alleen maar water en pure sappen.
Ik hoor jullie mening graag alvast bedankt.
En volgende week komen er zeker kilo,s bij
mike
Ben niks aangekomen moet wel zeggen dat ik weinig rust en training had deze week.
Ik ben op aanraden van mensen anders gaan eten.
Ik eet brood met kipfilet en schouderham tonijn met tomaat,
gerechten waar niks geen vet in zit geen aardappelen dat zou ook niet goed zijn dus zilvervliesrijst, salades met geen dressing etc..kwark zonder suikers en vetten,macaronie zonder saus vlees gebakken in olijfolie ik eet om de 2.5 en 3 uur.
Is het waar dat ik absoluut geen vet,suiker,zetmeel,zout meer mag.
Ik eet ook natriumvrije zout.
Het is wel een beetje eentoonig eten zo.
Hebben jullie nog tips want sinds deze week eet ik zo en ben niks meer aangekomen of zou ik me daar niet op blind moeten staren.
Verder eet ik uiteraard ook fruit enz...(en 3 shakes per dag 1 koolhydraat 1 wei eiwit en een normale eiwit)
Oja en geen sappies alleen maar water en pure sappen.
Ik hoor jullie mening graag alvast bedankt.
En volgende week komen er zeker kilo,s bij
mike
Comment